پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه13:08 - 1401/07/25

دیدار با خانواده معظم شهدا در هرسین

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ، امام جمعه هرسین و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با خانواده معظم شهدا و جانبازان در هرسین دیدار کردند.

به گزارش دیوانگاه ،خسرو شهیدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ، حجت الاسلام رضائی امام جمعه هرسین و عباسی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با جانباز 40 درصد جواد جامه شورانیو خانواده شهید جانباز 70 درصد شیرزاد رشیدی دیدار کردند.

 

 

حجت االاسلام رضایی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: این قبیل دیدارها در واقع با هدف تکریم خانواده های معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل امروز صورت می گیرد و از این بابت حائز اهمیت است.

 

 

 وی افزود : خانواده های شهدا اسطوره و اسوه های صبر و  استقامت هستند وتکریم خانواده‌های معظم این عزیزان کوچکترین تکلیفی است که ما می توانیم در این زمینه انجام دهیم.

 

 

امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد:  ایران اسلامی امروز به واسطه فداکاری‌ها ،جانفشانی ها و رشادت شهدا و جانبازان از گزند دشمنان در امان مانده و ما امروز وظیفه  داریم که قدردان رشادت های  شهدا و جانبازان گرانقدر باشیم.