پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه18:16 - 1401/07/26

آغاز عملیات اجرایی نصب زمین چمن مصنوعی فوتبال هرسین

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حاشیه سفر به هرسین از افتتاح زمین چمن فوتبال شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد.

صابر رحیمی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حاشیه سفر به شهرستان هرسین و در مراسم آغاز بکار پروژه نصب چمن مصنوعی زمین فوتبال شهرستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیوانگاه  ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و تشکر از پیگیری های مسئولین شهرستان به خصوص امام جمعه شهرستان و دغدغه ایشان در مورد جوانان هرسین اظهار داشت: پروژه ساماندهی زمین چمن فوتبال شهرستان هرسین با دستور مستقیم وزیر محترم ورزش و جوانان و طی بازدید معاونت ایشان از شهرستان و پیگیریهای نماینده محترم و استاندار کرمانشاه در راستای بهربرداری هر چه سریعتر اقداماتی صورت گرفت.

 

 

این مسئول افزود: زمین مورد نظر بصورت  یک زمین چمن استاندار و با اعتبار 11میلیارد تومان راه اندازی میشود و این نوید را به مردم عزیز هرسین می دهیم که بتوانیم در آینده نزدیک شاهد افتتاح این پروژه  باشند.

 

 

 

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد : از دیگر پروژه هایی که در بحث ورزش به بهره برداری رسید بحث استخر سرپوشیده شهرستان بود که با پیگیریهای انجام شده بعد از گذشت سالها که بلااستفاده رها شده بود به بهره برداری رسید