پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه19:05 - 1401/08/02
مسعود کرمی در گفتگو با دیوانگاه:

پیوستن سه بازیکن هرسینی به تیمهای فوتسال لیگ دسته یک نوجوانان کشور

رئیس هیأت فوتبال شهرستان هرسین گفت: کار عقد قرارداد و پیوستن سه بازیکن دیگر تیمهای فوتسال پایه (آقایان حامد ملکی راسخ ، حسین مومنی گل گین و امیررضا کاکاوندی ) به باشگاه قزوینی حاضر در رقابتهای لیگ دسته اول نوجوانان کشور نهایی شده است.

مسعود کرمی رئیس هیأت فوتبال شهرستان هرسین در گفتگو بادیوانگاهاظهار داشت بسیار خرسندیم بالاخره عملیات بهسازی تنها زمین چمن شهرستان پس از سالها در حال انجام است اما دو نکته مهم و ضروری در بحث بهسازی باید مورد توجه قرار گیرد تا در ادامه دچار مشکل نشویم 

 

 

وی افزود: یکی از این موارد ایجاد پیست دو و میدانی و دیگری هم استحکام سازه جایگاه تماشاگران ، رختکن ها و سرویس های بهداشتی تنها زمین چمن شهرستان است که با توجه به تبدیل آن به زمین چمن مصنوعی اگر پیست درست نشود در مدت زمان کوتاهی آسیب جدی و جبران ناپذیری به چمن مصنوعی خواهد زد. 

 

 

رئیس هیأت فوتبال شهرستان خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم شفاف تر صحبت کنیم بدون شک سازه سکوهای تماشاگران ، رختکن ها و سرویس های بهداشتی بدلیل بافت قدیمی در حال فرسودگی و عدم استحکام آن در ادامه حادثه ساز خواهد بود. 

 

 

کرمی اظهار داشت:  چندی پیش درخواست رسمی خود مبنی بر حضور نماینده شهرستان در رقابتهای لیگ نونهالان مناطق فوتسال کشور به فدراسیون فوتبال ارائه دادیم و این خود به تنهایی اتفاق بسیار شگرفی خواهد بود امیدواریم پس از سه فصل قهرمانی پیاپی در لیگ استان نماینده ای شایسته برای فوتبال شهرستان و استان باشیم هرچند میتوانستیم برای میزبانی هم با تیمهای مطرح سایر استانها وارد رقابت شویم ولی بحث هزینه های سرسام آور و عدم زیرساخت در بحث اسکان تیمهای میهمان و عوامل اجرایی دغدغه بسیار نگران کننده و بزرگی بود. 

 

 

وی افزود: اکنون نیز از نماینده محترم مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و تمامی مدیران و مسئولان شهرستان که دستی بر کارهای خیر و خداپسندانه دارند درخواست حمایت ویژه از این تیم را دارم این بازیکنان همانند فرزندان خود شما مستعد و پرتلاش هستند انشاالله  هرطور شده این تیم بتواند بطور شایسته و قابل احترام در رقابتهای لیگ مناطق کشور که ویترین فوتسال پایه و محلی برای دیده شدن استعدادهای توانمند شهرستان هرسین است حضور پیدا کند.

 

 

رئیس هیأت فوتبال شهرستان هرسین با بیان اینکه روش های نوین باشگاه داری را برای نخستین بار در شهرستان پیاده کردیم و در آینده ثمرات مثبت این طرح را بیشتر خواهیم دید  خاطرنشان کرد:  همیشه گفته ام فرهنگ باشگاه داری و پروژه بازیکن سازی باید سرلوحه و اولویت کاری ما باشد.

 

 

کرمی اظهار داشت:  با زحمات مجموعه توانمند هیأت فوتبال شهرستان ، کار عقد قرارداد و پیوستن سه بازیکن دیگر تیمهای فوتسال پایه (آقایان حامد ملکی راسخ ، حسین مومنی گل گین و امیررضا کاکاوندی ) به باشگاه  قزوینی حاضر در رقابتهای لیگ دسته اول نوجوانان کشور نهایی شده است و در چند بازی انجام شده ، بازیکنان هرسینی در ترکیب این تیم حضور داشته اند. 

 

 

وی افزود: جا دارد از مساعدت جناب مهندس محبی زنگنه ریاست محترم هیأت فوتبال استان و جناب سهامی نایب رئیس فرهیخته ایشان در بحث خروج از استان و کارهای اداری انتقال این بازیکنان کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم .