پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه15:08 - 1401/08/05

مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان هرسین برگزار شد+تصویر

با حضور معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری کرمانشاه، امام جمعه و اعضای شورای اداری و شورای تامین شهرستان مراسم تودیع و معارفه فرماندارهرسین برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رضائی امام جمعه هرسین، دکتر پور هاشمی معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری کرمانشاه و اعضای شورای اداری و شورای تامین شهرستان مراسم تودیع و معارفه فرماندارهرسین برگزار شد.

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین رضائی امام جمعه هرسین در ابتدای این مراسم اظهار داشت: در حوادث اخیر آگاهی و هوشیار ما در اولویت باشد دشمنان دنبال تفرقه بین مردم است و آنها (دشمنان) دنبال اصلاح طلب و اصولگرا نیستن هدف نظام و مردم است 

 

 

وی افزود:  گذشت آن زمان که بتوان مقابل ایران به ایستند ایران قدرتمند موشک نقطه زن دارد مراقب باشیم در دام وطن فروشان نیوفتیم 

 

 

امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد: بسیار اندوهگین شدیم که تروریست ها در هنگام فریضه الهی هم وطنان ما را به شهادت رساندند و نشان دادند آنها دنبال تفرقه بین مسلمان هم هستند. 

 

 

رضایی در ادامه اظهار داشت:  در این مدت که آقای کنجوریان در شهرستان حضور داشتند انصافا پای کار بودند و آرزوی موفقیت برای ایشان دارم.

 

 

در ادامه دکتر پور هاشمی معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری کرمانشاه طی سخنانی اظهار داشت: در این روزها همه ما نیاز به همدلی داریم  و امروز دو موضوع مطرح است که یکی در فضای واقعی و و دیگری در مجازی

 

 

وی افزود: آنچه در فضای واقعی وجود دارد اقتدار کامل جمهوری اسلامی ایران در آسیا است که دشمنان دنبال مهار کردن این اقتدار هستند، در هر جبهه ای که ایران وارد شد دشمن شکست خورد و با خفت و خواری از صحنه خارج شدند.

 

 

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: بزرگترین هدف امریکا این است ایران را از صحنه اقتصادی و همکاری اقتصادی با کشور همسایه عراق خارج کنند و خداروشکر به اهداف خود نرسیدند. 

 

 

پور هاشمی اظهار داشت: در بحث فضای مجازی متاسفانه غفلت های زیادی داشتیم و رهبر انقلاب فرمودند این تنها عرصه ای است که دشمن در اختیار دارد و دشمنان آمدند در این فضا کار کردند و ذهن جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار دادند.

 

 

وی افزود:  وظیفه ما در این برهه حساس این است که باید فضای واقعی را برای نوجوانان و جوانان تشریح کنیم 

 

 

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری کرمانشاه ضمن تشکر از خدمات جناب آقای کنجوریان تصریح کرد:  امیدواریم بازهم بتوانیم از توانایی های ایشان در مسند  های دیگر استفاده کنیم و برای آقای موسوی به عنوان فرماندار جدید هرسین آرزوی موفقیت داریم