پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه08:13 - 1401/08/15

عامل تیراندازی در مرغداری روستای مله حسن بقعه هرسین دستگیر شد

فرمانده انتظامی هرسین از دستگیری عامل تیراندازی در مرغداری روستای "مله حسن بقعه" این شهرستان که منجر به زخمی شدن 2 شهروند شده بود، خبر داد.

سرهنگ "علی عزیزیان" در گفتگو بادیوانگاه اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تیراندازی در روستای مله حسن بقعه که منجر به زخمی شدن 2 نفر از ناحیه سینه و همچنین بازو و پهلو راست شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

 

وی ادامه داد: ماموران پاسگاه پریوه و امنیت عمومی هرسین با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند فرد ضارب را در مرغداری روستای یاد شده شناسایی و طی عملیاتی دستگیر کنند.

 

 

سرهنگ عزیزیان با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه شکاری، انگیزه متهم را از تیراندازی اختلافات شخصی با افراد مضروب عنوان کرد و گفت: این فرد برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

 

 

طبق اعلام مقامات قضائی کرمانشاه بیش از 400 محکوم جرائم تیراندازی و قاچاق اسلحه در زندان های استان به سر می برند و  بالغ بر 8 ماه است که کلیه مرخصی های آن ها لغو شده است.

 

 

پلیس و دستگاه قضائی برخوردهای قاطعانه خود را با عاملان تیراندازی مدت هاست آغاز کرده اند و اکثر این افراد در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود می رسند.