پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه21:12 - 1401/09/15
حجت الاسلام والمسلمین رضایی:

هنر اگر هنرمتعالی باشد دارای تقدس است

امام جمعه هرسیین: هنر اگر هنرمتعالی باشد دارای تقدس است وچه بسا یک طنز مناسب که به درستی مسائل اجتماعی را به تصویر بکشاند از ساعت ها سخنرانی برای انعکاس مفهوم به مخاطبان موثرتر باشد.

به گزارش دیوانگاه ، صبح امروز رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان شهرستان با حجت الاسلام رضایی امام جمعه هرسین دیدار کردند.

 

 

 در این دیدار که هنرمندان انجمن نمایش نیز حضور داشتند، مهمترین دغدغه های گروه های نمایشی، برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی هرسین وبرنامه های مناسبتی مورد بررسی قرارگرفت

 

 

حجت الاسلام والمسلمین رضایی امام جمعه هرسین در این جلسه اظهار داشت:  هنر اگر هنرمتعالی باشد دارای تقدس است وچه بسا یک طنز مناسب که به درستی مسائل اجتماعی را به تصویر بکشاند از ساعت ها سخنرانی برای انعکاس مفهوم به مخاطبان موثرتر باشد.

 

 

 وی با اعلام حمایت از هنرمندان خواستار ایجاد نشاط توسط آنان در بین مردم شد وافزود: آنچه مهم است این است که بیان مفهوم در نمایش باید با بهترین شیوه وبا آشنایی کامل از شرایط ومقتضیات باشد وبتواند در جهت فرهنگ سازی مناسب گامی موثر بردارد.

 

 

 امام جمعه هرسین در ادامه خواستار برگزاری باکیفیت جشنواره تئاتر ملی خیابانی هرسین شد وگفت در این مسیر قطعا حمایت خواهیم کرد.

 

 

درپایان گزارشی از روند تلاش های انجمن نمایش هرسین برای ایجاد شور ونشاط در جامعه توسط رییس اداره ارشاد وهنرمندان انجمن نمایش ارائه شد.

 

 

گفتنی است جشنواره تئاتر خیابانی هرسین درسطح ملی ودر نیمه دوم اسفند1401 باحضور گروه های هنری از استان های  مختلف در شهرستان هرسین برگزار خواهدشد.