پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه14:14 - 1401/09/29
مراسم انس و مودت وایستگان سپاه ناحیه هرسین برگزار شد/

سرهنگ موسوی: شما وابستگان و پیشکسوتان بوی جهاد و شهادت می دهید

با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه هرسین ، وابستگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت مراسم انس و مودت وابستگان در هرسین برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه هرسین ، وابستگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت مراسم انس و مودت وابستگان در هرسین برگزار شد.

 

 

 

سرهنگ موسوی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در این دیدار ضمن تشکر از حضور وابستگان سپاه ناحیه شهرستان هرسین طی سخنانی با اشاره به وقایع اخیر در کشور اظهار داشت: می‌خواستند فکر و ذهن جوانان و مردم ما را از ولایت و انقلاب دور کنند ولی به فضل خداوند این نقشه دشمن به همت شما مردم نقش برآب شد.

 

 

 

وی افزود: شما وابستگان و پیشکسوتان در واقع از آن دسته از افرادی هستید که بوی جهاد و شهادت می دهید و امروز آنچیزی که شما را در میدان نگه داشته است آن اعتقاد و پایبندی شماست.

 

 

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: دشمن فهمیده است که قدرت و نقطه قدرت این نظام مردم و نسل جوان ما هستند و باید مواظب جنگ روانی که دشمن به راه  انداخته باشیم

 

 

 

در ادامه حجت الاسلام رضایی امام جمعه هرسین طی سخنانی اظهار داشت: جنگ بین ایران و عراق در طول هشت سال جنگ تحمیلی  بین ایران و دنیای کفر بود و این غیرت و رشادت شما و حمایت خانواده های شما بود که  باعث شد یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتد.

 

 

 

وی افزود: یکی از مواردی که در اتفاقات باعث جوسازی و دست برتر دشمن می‌شود این است که در جنگ روایت ها ما روایت اول را بیان نمی کنیم.

 

 

 

امام جمعه هرسین تصرح کرد: یکی از مواردی که در هشت سال جنگ دیدیم ایمان و اعتقاد مردم بود که از توان نظامی برتر است. و اگر امروز اقتدار و عزت این مملکت حفظ شد به برکت وجود شماست.