پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه17:59 - 1401/10/08
کمیسیون امنیت کارگری شهرستان هرسین برگزار شد/

جلوگیری از تعدیل نیرو در برخی از واحد های تولیدی هرسین

فرماندار هرسین در کمیسیون امنیت کارگری شهرستان گفت: با تلاشهای صورت گرفته از تعدیل نیرو در برخی از واحد های تولیدی جلوگیری شد.

به گزارش دیوانگاه ،سید برزو موسوی چشمه کبودی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه ضمن انتقاد از عدم برگزاری کمیسیون امنیت کارگری در سنوات گذشته به ادارات مربوطه تذکر داد و از آنان خواست با توجه به اهمیت موضوع برگزاری کمیسیون مذکور باید استمرار داشته باشد.

 

 

 

در این جلسه هر یک از اعضا به ارائه گزارشی از وضعیت پرداخت حقوق و سایر موارد مربوط به کارگران پرداخته و فرماندار هرسین نیز بر اعمال جدی قانون در عقد قرارداد شرکت ها برای احقاق حقوق حقه کارگران تاکید کرد.

 

 

 

موسوی از مدیر و کارشناسان اداره کار خواست مصوبات جلسه را بصورت ویژه پیگیری و ضمن ارائه راهکار از چالش های احتمالی در حوزه کارگری پیشگیری و نتایج مصوبات به فرمانداری گزارش شود.

 

 

 

فرماندار شهرستان هرسین در ادامه سخنانش از ادارات ذی ربط خواست بر اجرای قرارداد شرکت ها نظارت ویژه و قانونی داشته باشند.

 

 

 

سید برزو موسوی چشمه کبودی فرماندار شهرستان هرسین در بخش دیگری از سخنانش از اعضای کمیسیون خواست وضعیت حقوق و مطالبات کارگران در کارخانجات و شهرداری های این شهرستان را مورد پایش و ارزیابی جدی قرار دهند.

 

 

فرماندار هرسین در پایان تصریح کرد : با تلاشهای صورت گرفته خوشبختانه از تعدیل نیروی کارگری در برخی از واحدهای تولیدی جلوگیری شد.