پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه20:17 - 1401/10/22
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان هرسین خبر داد/

برگزاری راهپیمایی اعتراضی مردم هرسین در محکومیت اقدام سخیف نشریه فرانسوی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان از برگزاری راهپیمایی اعتراضی مردم هرسین در محکومیت اقدام سخیف نشریه فرانسوی در اهانت به مقام شامخ مرجعیت وولایت فقیه خبر داد.

محسن الفتی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان در گفتگو با  دیوانگاه، از برگزاری راهپیمایی اعتراضی مردم هرسین در محکومیت اقدام سخیف نشریه فرانسوی در اهانت به مقام شامخ مرجعیت وولایت فقیه خبر داد. و اظهار داشت: مردم انقلابی دارالمومنین هرسین پس از اقامه نمازجمعه این هفته اهانت به مرجعیت ومقدسات رامحکوم خواهند کرد. 

 

 

 وی افزود: این اولین بار نیست که مقدسات اسلامی توسط این نشریه موهن وبا حمایت دولت فرانسه مورد اهانت قرار می گیرد و ولایت ومرجعیت خط قرمز مردم دیندار وولایتمدار ایران اسلامی است که هرگز اهانت به این جایگاه را برنمی تابند.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ضمن تشکر از مردم انقلابی، مسئولان دلسوز وعلمای شهرستان که با اعلام موضع صریح، این رفتار سخیف را محکوم کردند حاطرنشان کرد:  به فضل الهی مردم انقلابی دارالمومنین هرسین نیز پس از اقامه نمازجمعه همزمان با میلاد مبارک حضرت زهرا سلام الله علیها وسالگرد ولادت حضرت امام (ره) با برگزاری راهپیمایی اعتراضی و سردادن شعارهای کوبنده  خشم انقلابی و انزجار خود را از سیاست‌های مزورانه دولت فرانسه و سایر هم پیمانان اروپایی و آمریکایی او اعلام کرده و وفاداری خود به اسلام، ولایت و مرجعیت را به نمایش خواهند گذاشت.