پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه17:53 - 1401/11/01

حجت الاسلام رضایی:اگر تبیین درست انجام نشود به تحریف تبدیل می شود/موسوی: رسانه ها در انتشار مطالب اخلاق و تقوا را سرلوحه کار خود قرار دهند

با حضور امام جمعه فرماندار فرمانده سپاه ناحیه رئیس اداره ارشاد شهرستان و سایر مسئولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،با حضور امام جمعه فرماندار فرمانده سپاه ناحیه رئیس اداره ارشاد شهرستان و سایر مسئولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان هرسین برگزار شد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین رضایی امام جمعه هرسین در این جلسه ضمن محکومیت اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی اظهار داشت:  اقدام اتحادیه اروپا یک اقدام ناشیانه است چرا که سپاه خود نابودگر تروریست است، اگر دشمن از سپاه تعریف میکرد باید تعجب می کردیم این نشانه ضرباتی است که دشمن از سپاه خورده است..

 

 

وی در بحث ساماندهی رسانه های شهرستان افزود:  اگر بحث تبیین درست انجام نشود به تحریف تبدیل می شود و اگر انتقاد ها مایه ناامیدی مردم شود این خیانت است و یک گناه نابخشودنی است.

 

 

امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد: در مقابل مسئولین باید خروجی سفرهای وزرا را عنوان کنند که مردم از مطالب مطلع شوند یکی از مواردی که باعث بی اعتمادی مردم می شود مصوبات بر زمین مانده است.

 

 

در ادامه سید برزو موسوی فرماندار هرسین طی سخنانی ضمن محکومیت شدید اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی اظهار داشت ما هم به عنوان یک مسئول و هم به عنوان یک شهروند این اقدام اتحادیه اروپا را محکوم کرده اعلام میکنیم سپا در تمام زمینه ها بعد از انقلاب اسلامی پرچمدار بود و هست در کرونا وسیله زلزله و سازندگی و عرصه های علمی و موشکی جلودار بوده است و اگر آسیبی هم متوجه کشور نظام شود سپاه با آن مقابله می کند

 

 

فرماندار هرسین درخصوص موضوع مدیریت فضای مجازی افزود:  رسانه ها باید در انتشار مطالب اخلاق و تقوا را سرلوحه کار خود قرار دهند و انتظار می رود از منابع موثق خبر خود را بگیرند چرا که رسانه‌ها چشم و گوش مردم هستند و در کنار این موضوع ما با جان و دل از رسانه ها حمایت می کنیم.

 

 

موسوی اظهار داشت: نخبگان مردم و مسئولین سه ضلع جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان هرسین هستند و نیاز به کار اقدام مدیران و حمایت جامعه نخبگانی دیده می شود، درخواست داریم مصوبات جلسات قبل پیگیری شود و مسئولین هم دربحث مجازی از پیام رسان های داخلی استفاده کنند.

 

 

محسن الفتی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان در این جلسه نیز گزارشی از روند پیگیری مصوبات جلسه قبل و همچنین دستور کار این جلسه ارائه کرد.

 

 

گفتنی است در این جلسه فعالین فرهنگی رسانه ای و مذهبی شهرستان به بیان دیدگاه های خود در خصوص دستور کار جلسه پرداختند.