پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه15:07 - 1401/11/02
جلسه هماهگی نشست های جهاد تببین در هرسین/

سرهنگ موسوی: زبان گویا و ذهن فعال برای جهاد تبیین لازم است

با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه، و مسئولین شهرستان جلسه هماهگی نشست های جهاد تببین در هرسین برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه، و مسئولین شهرستان جلسه هماهگی نشست های جهاد تببین در هرسین برگزار شد.

 

 

حجت الاسلام رضایی امام جمعه هرسین در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اهمیت تربیت دینی و پاسخ به شبهات در فضای مدارس و دانشگاه‌ها با همکاری دفتر امام جمعه سپاه و حوزه های علمیه لازم است که در بحث برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و کرسی های آزاد اندیشی اقداماتی انجام شود.

 

 

وی با اشاره به موضوع جهاد تبیین افزود:  اگر تبیینی صورت نگیرد میدان عمل به تحریف دشمن واگذار می شود و بایستی طبق یک جدول زمان بندی شده این جلسات با تولید محتوای ویژه برگزار شود.

 

 

در ادامه سرهنگ موسوی فرمانده سپاه ناحیه هرسین با اشاره به اهمیت موضوع جهاد تبیین اظهار داشت: علی رغم همه مشکلات در سه ماهه گذشته ولی فرصت هایی ایجاد شد.

 

 

وی افزود: زبان گویا و ذهن فعال برای جهاد تبیین لازم است، خواسته ای که داریم از دانشگاه ها این است که یک برنامه ریزی و زمانبندی داشته باشند و کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها فعال شود و از ظرفیت اساتید دانشگاه و حوزه های علمیه استفاده شود تا  ارتباط بین حوزه و دانشگاه تقویت شود.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین با اشاره به لزوم بیان دستاوردها در مناسبت های پیش رو خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال القا ناامیدی به جامعه است، متاسفانه در بحث سواد رسانه در دانشگاه ها و مدارس کار زیادی نشده است لازم است متناسب با اقشار مختلف جامعه کارگاه هایی برگزار شود.