پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه15:19 - 1401/12/08

جشن بزرگ نیمه شعبان در هرسین برگزار میشود/ اجرای برنامه های شاد و متنوع در مساجد شهرستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هرسین از اجرای برنامه های شاد و متنوع درنیمه شعبان همزمان با میلاد منجی عالم بشریت در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام ویسی در گفتگو با  دیوانگاه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت:  جشن‌های اعیاد شعبانیه فرصت مناسبی برای تبیین اهمیت و ضرورت فرهنگ مهدویت است.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با بیان اینکه شور برگزاری مراسم مذهبی در بین آحاد جامعه بیانگر عمق علاقه و ارادات مردم به ائمه اطهار (ع) است افزود: مراسم جشن بزرگ نیمه شعبان 17اسفند ماه همزمان با میلاد منجی عالم بشیریت حضرت مهدی (عج) در هرسین  همراه با برنامه های شاد متنوع برگزار میشود.

 

 

وی خاطرنشان کرد: اجرای طنز و برگزاری مسابقات ، تجلیل از فعالان فرهنگی شهرستان و اهداء جایزه به 100نفر از شرکت کنندگان در این مراسم از دیگر برنامه ها می باشد.

 

 

ویسی اظهار داشت: همزمان با دهه مهدویت مسابقه ای نیز از کتاب( مقصود تویی) برگزار میشود که به نفرات برتر این مسابقه تیز جوایزی  اهدا میشود.

 

 

وی افزود: در این راستا در کلیه مساجد شهرستان که ظرفیت برگزاری مراسم دارند برنامه هایی از قبیل مولودی خوانی و پرسش و پاسخ در راستای جهاد تبیین و برپایی ایستگاه صلواتی اجرا میشود.