پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه13:39 - 1401/12/14

هرسین در حوزه تئاتر خیابانی حرف برای گفتن دارد

معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: هرسین به دلیل دارا بودن پتانسیل های فرهنگی و هنری یکی از شهرهای مهم و استراتژیک استان می باشد که در حوزه تئاتر خیابانی حرف برای گفتن دارد.

جمال برفی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  دیوانگاه در مراسم رونمایی از پوستر سومین جشنواره تئاتر خیابانی هرسین اظهار داشت: امسال با یاری خداوند متعال سومین جشنواره تئاتر خیابانی هر سین از ۱۵ اسفندماه لغایت ۱۸ اسفندماه برگزار خواهد شد. 

 

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: در این جشنواره بیش از ۶۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده که شهرستان هرسین میزبان ۸ اثر برگزیده خواهد بود.

 

 

وی خاطرنشان کرد: هرسین به دلیل دارا بودن پتانسیل های فرهنگی و هنری یکی از شهرهای مهم و استراتژیک استان می باشد که در حوزه تئاتر خیابانی حرفهایی برای گفتن دارد هنرمندان خوبی را در دامان خود پرورش داده است.

 

 

برفی در ادامه اظهار داشت: شایستگی و لیاقت این شهرستان است که میزبان یک جشنواره ملی در حوزه تئاتر خیابانی باشد و اداره کل ارشاد استان هم در بحث آسیب های اجتماعی توانسته است کمک های خوبی را به این جشنواره داشته باشد و با رایزنی های صورت گرفته نیز کمک های از سوی این مدیریت و اداره کل هنرهای نمایشی به این جشنواره مساعدت شده است.

 

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: با همکاری فرماندار و امام جمعه و همه عزیزان و مسئول و عضو شورای اداری شهرستان بتوانیم با برگزاری یک جشنواره خوب ارسال خاطرات خوبی را در این اعیاد عزیز نیمه شعبان برای مردم  رقم بزنیم.