پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه10:48 - 1402/01/17
رئیس اداره تبلیغات اسلامی هرسین خبر داد:

اعزام 150مبلغ و مبلغه به مناطق شهری و روستایی هرسین/ اجرای مهرواره محله همدل با هدف گره گشایی و حال خوب در محلات

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هرسین گفت: تعداد 150 نفر مبلغ و مبلغه جهت امر تبلیغ در رمضان امسال به مناطق شهری و روستایی در سطح شهرستان اعزام شد.

حجت الاسلام ویسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی هرسین در گفتگو با  دیوانگاه اظهار داشت: بمنظور نشر معارف اسلامی و ترویج احکام نورانی اسلام تعداد150مبلغ ومبلغات مقیم و غیرمقیم در رمضان سال جاری توسط اداره تبلیغات اسلامی هرسین به مناطق مختلف شهری و روستایی اعزام شد.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هرسین افزود: این اعزام ها باهمکاری روحانیون مستقر،هیئت امناء مساجد،هیئت های مذهبی وخانه های قرآن روستایی انجام شد.

 

 

وی تصریح کرد: علاوه برمبلغین اعزامی،فعالیتهای خواهران مبلغه درطول ماه مبارک رمضان هم قابل توجه است که ازآنجمله می توان به برپایی نمازهای جماعت یومیه،آموزش احکام واصول عقاید،برگزاری کلاسهای قرآن وجلسات پرسش وپاسخ در زمینه های دینی ومذهبی اشاره کرد.

 

 

حجت الاسلام ویسی اظهار داشت : مبلغان اعزامی در ایام ماه مبارک رمضان ضمن برگزاری نماز جماعت و سخنرانی، برنامه‌هایی شامل روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، احکام، پرسش و پاسخ، حلقه‌های معرفت و بیان معارف اسلامی را در محل تبلیغ برگزار می‌کنند.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هرسین با اشاره به برگزاری دومین مرجله مهرواره محله همدل افزود: مهرواره محله همدل از جمله عملیات های میدانی سازمان تبلیغات اسلامی است که همزمان با سراسر کشور و با هدف گره گشایی و ایجاد حال خوب در بین آحاد مردم محلات هرسین ایجاد شده است.

 

 

وی با اشاره به اینکه دومین دوره مهرواره محله همدل از ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ آغاز شده و تا عید غدیر نیز ادامه خواهد داشت، حاطرنشان کرد: اوج برنامه های این اتفاق خوب در ماه مبارک رمضان می باشد.

 

 

حجت الاسلام ویسی اظهار داشت: در اولین دوره از برگزاری مهرواره محله همدل سه نفر از استان کرمانشاه به مرحله کشوری راه یافتند که یک نفر این افراد از شهرستان هرسین بود.