پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه14:06 - 1402/01/20
سید برزو موسوی :

روز قدس یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) و چراغ راهی برای نابودی اسرائیل است

فرماندار هرسین در جلسه ستاد گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: مبانی فکری حضرت امام خمینی (ره) در زمینه های مختلف بویژه در مورد فلسطین چراغ راهی برای آزادی قدس و نابودی کامل اسرائیل است.

به گزارش دیوانگاه ،سید برزو موسوی چشمه کبودی فرماندار شهرستان هرسین در جلسه ستاد گرامیداشت روز قدس از روز قدس بعنوان یادگاری ارزشمند و مهم از مبانی فکری و عقیدتی و از مواضع سیاسی تاثیر گذار امام راحل یاد کرد که سالهاست ادامه دارد و تا نابودی اسرائیل استمرار خواهد داشت. 

 

 

وی افزود : مبانی فکری حضرت امام خمینی (ره) در زمینه های مختلف بویژه در مورد فلسطین چراغ راهی برای آزادی قدس و نابودی کامل اسرائیل است. 

 

 

فرماندار هرسین تصریح کرد : پیش بینی های مقام معظم رهبری در مورد نابودی اسرائیل و فروپاشی آن از درون به تحقق پیوست و با توجه به وقایع اخیر  نظاره گر فروپاشی و افول این رژیم جعلی خواهیم بود. 

 

 

فرماندار شهرستان هرسین بیان داشت : فلسطین و محور مقاومت بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت های معنوی مسلمانان جهان بویژه ایرانیان است و انشاالله در راهپیمایی روز قدس سالجاری این حمایت ها با مشت های گره کرده و شعار مرگ بر اسرائیل به منصه ظهور گذاشته خواهد شد. 

 

 

سید برزو موسوی چشمه کبودی فرماندار شهرستان هرسین اظهار داشت : تمهیدات لازم به منظور برگزاری با شکوه راهپیمایی حماسی روز قدس در این شهرستان اتخاذ شده است و مردم دارالمومنین هرسین مطمئناً حضوری با شکوه خواهند داشت.