پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه18:55 - 1402/02/04

پایان مسابقات جام رمضان با پیروزی تیم آذین لوله سپاهان هرسین

مسابقات جام رمضان گرامیداشت شهدای والامقام مدافع امنیت با قهرمانی قهرمان تیم آذین لوله سپاهان هرسین به پایان رسید.

به گزارش دیوانگاه ،این دوره از رقابت‌ها که بمناسبت ایام مبارک رمضان با نام گرامیداشت شهدای والامقام مدافع امنیت و شرکت ده تیم در دو گروه پنج تیمی و به مدت یک هفته در سالن بهسازی شده سپهبد شهید علی صیاد شیرازی برگزار شد با قهرمانی تیم آذین لوله سپاهان هرسین به ایستگاه پایانی خود رسید.

 

در پایان مرحله گروهی دو تیم بنیاد برکت نورآباد لرستان و عقاب زاگرس کرمانشاه از گروه A و آذین لوله سپاهان هرسین و اتحاد قیسوند از گروه B بعنوان تیمهای صعود کننده به مرحله نیمه نهایی رقابتها ساعت ۲۱:۰۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ با هم به رقابت پرداختند که در این مرحله از مسابقات تیمهای آذین لوله سپاهان هرسین و اتحاد قیسوند به دیدار پایانی راه یافته و تیمهای بنیاد برکت نورآباد لرستان و عقاب زاگرس کرمانشاه دیدار رده بندی را برگزار کردند.

 

 در پایان این مسابقات  تیم آذین لوله سپاهان هرسین با نتیجه قاطع و پرگل ۴ بر ۰ مقابل اتحاد قیسوند به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کرد و تیم بنیاد برکت نورآباد لرستان نیز با برتری ۶ بر ۴ مقابل عقاب زاگرس کرمانشاه مقام سومی این مسابقات را بدست آورد.

 

سرپرستی تیم فوتسال آذین لوله سپاهان قهرمان این دوره از مسابقات جام رمضان بر عهده سجاد استدآبادی بود که از سوی هیأت فوتبال شهرستان هرسین از وی تقدیر شد.

 

همچنین از سوی کمیته برگزاری مسابقات میلاد کریمی بعنوان فنی ترین بازیکن ، مهران حیدری بعنوان بهترین گلر (دروازه بان) و محمد شیخی بعنوان پدیده جوان مسابقات از تیم آذین لوله سپاهان هرسین و پژمان شیخی از تیم اتحاد قیسوند و نوید قنبری فرد از تیم آذین لوله سپاهان هرسین بعنوان بازیکنان اخلاق این دوره از رقابت‌ها انتخاب شدند.