پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه22:29 - 1402/02/10
هفته معلم و روز عقیدتی سیاسی درسپاه ناحیه هرسین گرامی داشته شد/

حجت الاسلام جلیلیان: دشمن دنبال بی هویت سازی ملت ایران است

با حضور امام جمعه، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم صلی الله علیه و آله، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه، فرماندار ، فرمانده سپاه ناحیه هرسین و مسئولین شهرستان و اقشار مختلف بسیج در مراسمی هفته معلم و روز عقیدتی سیاسی در سپاه گرامی داشته شد.

به گزارش دیوانگاه ،با حضور حجت‌الاسلام رضایی امام جمعه، حجت الاسلام جلیلیان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم صلی الله علیه و آله، حجت الاسلام امامی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه،  مهندس برزو موسوی فرماندار سرهنگ موسوی فرمانده سپاه ناحیه و مسئولین شهرستان و اقشار مختلف بسیج در مراسمی هفته معلم و روز عقیدتی سیاسی در سپاه گرامی داشته شد.

 

 

عرض خیر مقدم توسط حجت الاسلام امامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه و سخنرانی حجت‌الاسلام جلیلیان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم ص استان کرمانشاه و تجلیل از برترین های مربیان و هادیان سیاسی در سپاه ناحیه هرسین از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

حجت الاسلام امامی در سخنانی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یکساله مجموعه حوزه نمایندگی سپاه ناحیه هرسین در سخنانی و تبریک هفته عقدتی سیاسی در سپاه و همچنین گرامیداشت سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری و روز معلم اظهار داشت: این هفته فرصتی برای ترویج اندیشه اسلامی و توجه به فعالیت های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و معرفتی و همچنین تجلیل از جهاد و تلاش علمی خدمتگذران عرصه تعلیم و تربیت است

 

 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان در سخنانی ضمن تبریک این ایام اظهار داشت: اهمیت ایمان در زندگی انسان جایگاه ویژه ای دارد و انسان بدون عقیده بی وزن است و اصالت شخصیت انسان بر همین مدار استوار است.

 

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم ص استان کرمانشاه افزود: در قرآن کریم آمده است عمل اگر همراه با عقیده درست نباشد ارزشی ندارد لذا همه انبیای الهی کارشان ترویج اعتقادات و اصلاح اعتقادات مردم بوده است.و آرامش انسان هم در گرو عقیده درست است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: علی رغم فشارهای اقتصادی و گله مندی از مسوولین آنچیزی که مردم را در میدان حفظ می کند اعتقاد به خدا و ارزش ها  و پشتیبانی از ولایت فقیه است. 

 

 

حجت الاسلام جلیلیان اظهار داشت: انسان وقتی به عالم برزخ وارد می‌شود از عقیده می‌پرسند فلسفه جهاد در راه خدا هم برای مبارزه با انحرافات عقیدتی است و شهید مطهری در این راستا خوب ایستادگی کرد و الگوی خوبی برای جهاد تبیین ماست.

 

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم ص افزود:  وظیفه کسانی که در عرصه جهاد تبیین قرار دارند این است که الگوی خود را شهید مطهری قرار دهند دشمن دنبال بی هویت سازی ملت ایران است.

 

 

وی تصریح کرد: امروز هدف دشمن این است که مردم را از ارزش ها و اعتقادات درست منحرف کند، شهید مطهری در دفاع از حق صراحت لهجه داشت.