پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه19:58 - 1402/02/19
سید برزو موسوی :

لزوم کاهش مدت زمان بروکراسی اداری در تشکیل پرونده تسهیلات بانکی

فرماندار هرسین در دیدار با معاون اعتباری بانک کشاورزی استان کرمانشاه گفت: : با کاهش مدت زمان بروکراسی اداری و مساعدت در اخذ ضامن از تولید کنندگان بخش کشاورزی حمایت میشود

به گزارش دیوانگاه ،سید برزو موسوی چشمه کبودی فرماندار شهرستان هرسین در این دیدار خواستار تسهیل در پرداخت تسهیلات به مردم بویژه کشاورزان شد.

 

 

وی همچنین بیان کرد : با توجه به ارتباط اکثر کشاورزان با بانک کشاورزی و همچنین بر اساس درخواست های مکرر آنان که به فرمانداری ارسال شده است انتظار می رود رئیس و کارکنان بانکهای کشاورزی شهرهای هرسین و بیستون به منظور افزایش بهره وری در حوزه کشاورزی مساعدت بیشتری با این قشر تولید کننده داشته باشند.

 

 

کاهش مدت زمان بروکراسی اداری در تشکیل پرونده های تسهیلات بانکی ، مساعدت در اخذ ضامن و پرداخت وام های مربوط به بخش کشاورزی و دامداری و آگاهی هر چه بیشتر کشاورزان از تسهیلات و خدمات الکترونیکی بانک از دیگر موارد مطرح شده توسط فرماندار هرسین بود.

 

 

فرماندار شهرستان هرسین در پایان این دیدار افزود : با آگاهی کشاورزان از خدمات الکترونیکی بانک کشاورزی تردد آنان با شهر کاهش یافته و زمینه پرداختن هر چه بیشتر آنان به امورات کشاورزی فراهم می‌شود.