پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه08:15 - 1402/02/24
تذکر امام جمعه هرسین به مسئولان ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛

ضرورت اعلام زمان دقیق افتتاح بزرگترین زمین چمن مصنوعی فوتبال استان در هرسین/ ۷ ماه دیگر از وعده یک ماهه بهره‌برداری گذشت

احداث بزرگترین زمین چمن مصنوعی فوتبال استان کرمانشاه در شهرستان هرسین طی آبان سال گذشته از وعده‌های مدیرکل اسبق ورزش و جوانان استان بود که همچنان محقق نشده است.

به گزارش دیوانگاه به نقل ازمرصاد، افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرستان هرسین با هفت هزار متر مربع از مطالبات اصلی مردم این شهرستان است که همچنان به همت مسئولان امر در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیاز دارد.

 

اواخر مهر سال گذشته مدیرکل اسبق ورزش و جوانان استان کرمانشاه از راه‌اندازی زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرستان هرسین ظرف یک ماه خبر داددرحالی‌که این وعده با وجود اهمیت آن هنوز محقق نشده است.

 

بر زمین ماندن پروژه افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرستان هرسین درحالی  است که نماینده مردم این شهرستان در فراکسیون ورزش مجلس عضویت دارد اما همچنان وعده وی نیز درباره بهره‌برداری از پروژه مذکور عملیاتی نشده است.

 

مسئولان زمان دقیق افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال هرسین را اعلام کنند

حجت‌الاسلام رضایی؛ امام جمعه هرسین در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته شهرستان خطاب به مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، اظهار داشت: چند میلیارد تومان برای راه‌اندازی زمین چمن مصنوعی شهرستان هرسین هزینه شده درحالی‌که اطراف زمین رها شده است.

 

وی با بیان اینکه مردم شهرستان هرسین وعده سر خرمن نمی‌خواهند بلکه مسئولان امر باید زمان افتتاح این پروژه را اعلام کنند، افزود: زمین چمن مصنوعی شهرستان هرسین باید در فصل تابستان و ایام اوقات فراغت مورد استفاده جوانان قرار گیرد.

 

افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال هرسین طی روزهای آینده

فرهمند سال‌افزون در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرستان هرسین از نظر قرارداد مشکلی ندارد و تنها باید دو دروازه استاندارد برای آن خریداری شود و در ادامه قابل افتتاح و بهره‌برداری است.

 

معاون توسعه امور ورزش قهرمانی، حرفه‌ای و همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: به‌منظور راه‌اندازی پیست این زمین چمن، هزینه فراوانی نیاز است تا جایی که هزینه پیست تارتان ۱۲ میلیارد تومان و هزینه پیست خاک آجر دو میلیارد تومان نیاز دارد.

 

سال‌افزون با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به‌منظور افتتاح پیست خاک آجر اعتبارات لازم پیش‌بینی خواهد شد، اذعان کرد: پیست  زمین چمن مصنوعی فوتبال این شهرستان تنها برای دو و میدانی کاربرد دارد اما خود زمین فوتبال در ایام اوقات فراغت امسال قابل استفاده است.

 

وی افزود: علت عدم بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرستان هرسین به مشکلات اعتباری برمی‌گردد زیرا برای چنین پروژه‌هایی ابتدا باید ردیف بودجه و اعتبار تعریف شود و ضمن انعقاد قرارداد و اعتبار مصوب باید اعتبارات مذکور نیز تخصیص یابد.

 

سال‌افزون خاطرنشان کرد: پس از چند سال کار خوبی درباره زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرستان هرسین آغاز شده درحالی‌که این زمین قبلا مورد استفاده نبود اما اکنون ظرف چند روز آینده افتتاح خواهد شد.

 

معاون توسعه امور ورزش قهرمانی، حرفه‌ای و همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: یک سالی است که زمین چمن مصنوعی فوتبال هرسین زیر نظر پیمانکار در دست اقدام است و در روزهای آینده به‌افتتاح می‌رسد.

 

به گزارششبکه اطلاع رسانی مرصاد، امیدواریم مسئولان امر بیش از این پروژه‌های برزمین مانده را دستاویزی برای محکم کردن جایگاه خود در پست‌های سازمانی‌شان قرار ندهند و وعده‌هایشان را جامه عمل بپوشانند.