پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه08:27 - 1402/02/24
حجت الاسلام رضایی:

کلید واژه بسیج انقلابی و جهادی عمل کردن است

امام جمعه هرسین گفت: هفته بسیج سازندگی فرصتی برای ارتقاء روحیه جهادی در جامعه است که اگر این روحیه در لایه های مختلف وجود داشته باشد کشور ما عقبگرد نمی کند.

به گزارش دیوانگاه ،به مناسبت هفته بسیج سازندگی  فرمانده سپاه ناحیه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه، مسئول بسیج سازندگی ناحیه و اعضای گروه های جهادی شهرستان با امام جمعه هرسین دیدار کردند.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین رضایی امام جمعه هرسین در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بسیج سازندگی و تشکر از تلاش های جهادی آنها در عرصه های مختلف اظهار داشت:  سپاه صرفا یک نیروی نظامی نیست و بعد از جنگ هم در عرصه های مختلف سازندگی وارد شده است و بازوی توانمندی برای پیشرفت کشور هستند و طبیعی است که امروز نقشه های دشمن خنثی بشود.

 

 

امام جمعه هرسین افزود: در همه بدنه ها اگر مسءولین به دستورات مقام معظم رهبری در  خصوص روحیه جهادی داشتن توجه کنیم آنجاست که یک بسیجی می‌تواند تحول وسیعی ایجاد کند.

 

 

 

وی با بیان اینکه کلید واژه بسیج انقلابی و جهادی عمل کردن است خاطرنشان کرد: هفته بسیج سازندگی فرصتی برای ارتقاء روحیه جهادی در جامعه است که اگر این روحیه در لایه های مختلف وجود داشته باشد کشور ما عقبگرد نمی کند.

 

 

 

در ابتدای این دیدار سرهنگ موسوی فرمانده سپاه ناحیه در سخنانی گزارشی از عملکرد یک ساله بسیج سازندگی در شهرستان هرسین ارائه کرد.