پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه16:02 - 1402/02/30

تناسبی بین واریزی های مسکن مهر ۳۲۸ واحدی و ساخت و سازها وجود ندارد

در جلسه ای به حضور فرماندار و ادرات و ارگان های متولی مشکلات مسکن مهر ۳۲۸ واحدی شهرستان هرسین مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش دیوانگاه ،طی اولین جلسه شورای مسکن شهرستان هرسین که به ریاست سید برزو موسوی چشمه کبودی فرماندار این شهرستان و با حضور ادارات عضو شورای مسکن برگزار شد مشکلات مسکن مهر مشاغل آزاد هرسین مورد بررسی قرار گرفت.

 

فرماندار شهرستان هرسین در آغاز این جلسه که  شاکیان شرکت تعاونی مسکن مهر ۳۲۸ واحدی ، رئیس و هيئت مدیره نیز حضور داشتند از عدم پایبندی مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت یاد شده به تعهدات خود در سنوات گذشته انتقاد کرد.

 

موسوی چشمه کبودی ادامه داد : عدم نظارت های کافی و در سایه عدم اطلاع رسانی ها ، متأسفانه متقاضیان در جریان تصمیات و مصوبات هیئت مدیره و این شرکت قرار نگرفته اند.

 

فرماندار شهرستان هرسین ابراز داشت : برگزار نشدن مجمع عمومی شرکت ، علت دیگری از مشکلاتی است که در راستای عدم پایبندی شرکت مسکن مهر موصوف به قانون وجود دارد.

 

وی افزود : نبود اطلاع رسانی های هدفمند در مورد تصمیمات شرکت مسکن مهر ۳۲۸ واحدی و عدم وجود قرار داد فی ما بین شرکت و متقاضیان بخشی دیگر از آسیب های این مسکن مهر است.

 

موسوی چشمه کبودی تصریح کرد : عدم اطلاع رسانی های هدفمند به منظور در جریان قرار گرفتن متقاضيان از روند ساخت و سازها ، زمان واریزی ها و ادامه احداث پروژه موجب شده تعدادی از واحد های مسکن مهر که قبلا ثبت نام شده اند بلاتکلیف بمانند.

 

فرماندار هرسین افزود : عده زیادی از متقاضیان مسکن مهر در سنوات گذشته مبالغی را به منظور دریافت مسکن مهر دریافت کرده اند ولی همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برند و این موضوع از مهمترین مشکلات متقاضیان این مسکن مهر است.

 

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد : با توجه به بررسی های صورت گرفته تناسبی بین واریزی های مردم و میزان ساخت و سازهای فیزیکی مسکن مهر وجود ندارد.