پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه12:18 - 1402/02/31
تصویری_تشریحی/

فرماندار جدید هرسین معارفه شد/ استاندار کرمانشاه: آنچه در فضای کشور مورد اهتمام است در کرمانشاه ضروری تر است

با حضور استاندارکرمانشاه و هیئت همراه و با حضور مسئولین شهرستان مراسم تکریم و معارفه فرماندار هرسین برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،مراسم  شورای اداری شهرستان با حصور دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه و هیئت همراه و با حضور مسئولین شهرستان با محوریت تکریم و معارفه فرماندار هرسین برگزار شد.

 

حجت الاسلام رضایی امام جمعه هرسین در این مراسم اظهار داشت: همه مسولیت ها مورد سوال است چه در دنیا و چه در آخرت، آنچه که باقی می ماند اعمال و کارنامه ای است که باید نزد خدا ارائه دهیم.

 

امام جمعه هرسین افزود: آقای موسوی در تصدی فرمانداری خدمات و مدیریت ارزنده ای انجام دادند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آقای ایتیوندی  از جنس مردم است و به مشکلات مردم منطقه اشراف دارد و انشاالله شاهد پیشرفت روند خدمت رسانی باشیم.

 

در ادامه دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: یکی از پیش فرص های مسولیت ها این است که دائما در حال حرکت باشیم، در دولت سیزدهم با توجه به تفکر اعتقادی و با توجه به منویات مقام معظم رهبری باید دو مطلب را مد نظر قرار دهیم اول دقت های عالمانه و دوم کار مجدانه یا مجاهدانه است.

 

استاندار کرمانشاه افزود: آنچه در فضای کشور مورد اهتمام است در کرمانشاه ضروری تر است و باید با قوت و جدیت بیشتری اتفاق بیفتد..

 

وی خاطرنشان کرد: امروز یک اراده جدی وجود دارد که حال و آینده مردم استان را بهتر کند این جلسات نباید به عنوان یک تکریم و معارفه ساده در نظر گرفته شود بلکه باید از این فرصت ها استفاده کرد.

 

صحرایی اظهار داشت: در یک کلام مختصر و مفید، بنای ما باید این باشد که از فرصت کوتا آمد و رفت ها برای بهبود رندگی مادی و معنوی مردم خود تلاش کنیم.

 

استاندار کرمانشاه افزود: آنچیزی که در هرسین دیده می‌شود علی رغم همه تلاش ها این است که ما به تلاش بیشتری نیاز داریم که مردم به سمت زندگی بهتری حرکت کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری آینده کشور را درخشان می دانند و برای رسیدن به این آینده باید تلاش کرد و لازمه تلاش در عرصه های مختلف دمیدن روح امیدواری در مردم است .

 

صجرایی در ادامه اظهار داشت: توقع داریم از اعضا اثر گذار در شهرستان هرسین و استان این است که بصورتی عمل کنیم که مردم با دیدن تلاش ما به آینده امیدوار تر باشند.

 

وی در پایان افزود: خداقوت میگوبم برای برادر موسوی و از تلاش های ایشان تشکر می کنیم و تبریک عرض میکنم به برادر ایتیوندی و توقع داریم در راه خدمت به مردم منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.