پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه17:44 - 1402/03/02
دیدار فرماندار جدید شهرستان با امام جمعه هرسین/

حجت الاسلام رضایی: حل برخی مشکلات در هرسین روحیه انقلابی و مدیریت جهادی می‌طلبد

امام جمعه هرسین گفت: برخی از مشکلات موجود در شهرستان قابل پیگیری هستند و این موضوع مهم روحیه انقلابی و مدیریت جهادی را می‌طلبد.

به گزارش دیوانگاه ،فرماندار هرسین در جریان دیدار با حجت اسلام رضایی امام جمعه هرسین که با حضور کارکنان فرمانداری انجام شد خدمت صادقانه به مردم ، حرکت در مسیر دولت انقلابی و تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را از مهمترین وظایف پیش رو و خط مشی خود دانست.

 

وی افزود : با همت کارکنان فرمانداری و با افتخار در مسیر اهداف دولت انقلابی به مردم خدمت خواهم کرد و این سعادت بزرگی است.

 

ایتوندی در ادامه سخنانش سوء مدیریت و عدم فقدان برنامه های راهبردی بلند مدت را از مهمترین مشکلات گذشته هرسین دانست و افزود : سوء مدیریت ها باعث عدم توسعه اقتصادی و مغفول ماندن توانمندی های نیروی انسانی این شهرستان شده است.

 

ابوطالب ایتوندی ابراز داشت : عملکرد مدیران بویژه در خدمات شهری و زیرساخت ها رصد می‌شود و اگر عملکرد مثبت باشد و بعنوان یک خادم مخلص عمل کنند به مدیریت خود و حضور در شهرستان ادامه خواهند داد.

 

ابوطالب ایتوندی تصریح کرد : در طول چهار دهه گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات شگرفی در کشور اجرا کرده است و تشریح این خدمات در قالب جهاد تبیین باید در سرلوحه کار مدیران و دستگاههای اجرایی قرار گیرد و رسالت آنان فقط خدمت باشد.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه مسئولین باید با روحیه انقلابی کار کنند بیان داشت : مدیران دستگاههای اجرایی باید ضمن مدیریت جهادی از کاستی ها و کمبودها فرصت بسازند.

 

در ادامه این دیدار حجت الاسلام رضایی امام جمعه هرسین به ذکر احادیث و روایاتی از ائمه در راستای خدمت به مردم و غنیمت شمردن آن پرداخت و تصریح کرد : برخی از مشکلات موجود در شهرستان قابل پیگیری هستند و این موضوع مهم روحیه انقلابی و مدیریت جهادی را می‌طلبد.

 

وی همچنین با اشاره به این موضوع که آثار منفی سوء مدیریت ها از تحریم ها بدتر است افزود : سوء مدیریت ها موجب سلب آسایش زندگی مردم و عدم توسعه همه جانبه است.

 

به گفته حجت الاسلام رضایی ، هرسین مردم نخبه و مطالبه گری دارد و باید از این ظرفیت اساسی نهایت استفاده را در راستای توسعه این شهرستان برد.

 

حجت الاسلام حسن رضایی امام جمعه هرسین در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت : برای ترسیم ، تشریح و تبیین خدمات نظام کلیه ادارات باید پای کار باشند.

 

امام جمعه هرسین ادامه داد : مدیران دستگاههای اجرایی ضمن اینکه باید بر وظایف خود واقف باشند می بایست علم کافی را در راستای وظایف محوله داشته باشند.