دکتر حمزه ای در گفتگو با دیوانگاه:

راه اندازی بخش دوم بیماران کرونایی در هرسین/ از آغاز پیک چهارم بیماری روزانه 2مورد فوتی داشته ایم

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30580|11:57 - 1400/01/31
نسخه چاپی
راه اندازی بخش دوم بیماران کرونایی در هرسین/ از آغاز پیک چهارم بیماری روزانه 2مورد فوتی داشته ایم
رئیس شبکه بهداشت و درمان هرسین گفت: متاسفانه در پیک سوم بیماری و طی سال گذشته ما 82مورد فوتی در کل سال داشتیم و این در حالی است که با آغاز پیک چهارم روزانه 2نفر به صورت میانگین از شهرستان هرسین فوتی ناشی ازبیماری کرونا داریم.

دکتر سعید حمزه ای رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین  در گفتگو یا خیرنگار دیوانگاه در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز حدود 1896بیمار دارای علایم مثبت را بستری کردیم که از این تعداد حدود 102بیمار متاسفانه فوت شده اند.

 

وی افزود: امسال به ورود به پیک چهارم بیماری شدت سرایت آن بیشتر شده و به دلیل افزایش مراجعات و موارد نیاز به بستری مجبور شدیم بخش دوم کرونا را در بیمارستان شهدای هرسین راه اندازی کنیم و این در حالی است که از مجموع مراجعات در روزگذشته حدود 40مورد با علائم مثبت بیماری در هرسین شناسایی شدند.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین خاطرنشان کرد: علیرغم هشدارهای داده شده مردم همچنان رعایت نمی کنند و از طرفی مصوبات ستاد کرونا هم اجرایی نمی شود.

 

حمزه ای در ادامه اظهار داشت: متاسفانه در پیک سوم بیماری و طی سال گذشته ما 82مورد فوتی در کل سال داشتیم و این در حالی است که با آغاز پیک چهارم روزانه 2نفر به صورت میانگین از شهرستان هرسین فوتی ناشی ازبیماری کرونا داریم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد