مشارکت بیش از 8700 دانش آموز هرسینی در امر خداپسندانه مدرسه سازی

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30582|09:12 - 1400/02/02
نسخه چاپی
مشارکت بیش از 8700 دانش آموز هرسینی در امر خداپسندانه مدرسه سازی
مدیر آموزش و پرورش هرسین گفت: بیش از 8700 نفر دانش آموز هرسینی در امر خداپسندانه مدرسه سازی شرکت کرده اند که این تعداد معادل 90 درصد جمعیت دانش آموزی شهرستان می باشد.

علی نور فتحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرسیندر گفتگو با دیوانگاه با اعلام این مطلب که 90 درصد جمعیت دانش آموزی شهرستان در پویش "من مادرم، بچه های ایران فرزند من" شرکت کرده اند، گفت: شهرستان هرسین در برگزاری طرح های خداپسندانه پیشرو است.

وی  با اشاره به اینکه طرح های متعددی در طول سال با چشم انداز های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در جهت رفع نیازهای دانش آموزان و سیستم آموزشی با تکیه بر کمک خیرین و همت جمعی برگزار می شود افزود : شهرستان دارالمومنین هرسین از دیرباز در انجام امورات خیریه پیشگام بوده است.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاطرنشان کرد: پویش من مادرم، بچه های ایران فرزند من"؛ با رویکردی جدید در ادامه ی طرح موفق "آجر به آجر" برگزار شد. در این طرح هر یک از افراد شرکت کننده میتوانند با پرداخت مبلغی دلخواه در امر خداپسندانه مدرسه سازی سهیم شوند و با روی هم قرار گرفتن این آجرها، مدارسی برای مناطق محروم ساخته خواهد شد تا دانش آموزان عزیز این مناطق کم برخوردار از امکانات مطلوب آموزشی و پرورشی بی بهره نمانند.

 

فتحی اظهار داشت: بیش از 8700 نفر در این پویش خیرخواهانه شرکت کرده اند که این تعداد معادل 90 درصد جمعیت دانش آموزی شهرستان می باشد.

 

وی با اشاره به اینکه دستیابی به این درصد بالا جز با احساس مسئولیت و تعامل اولیا و پرسنل مدرسه امکان پذیر نبود، گفت: از تلاش مدیران و پرسنل مدارس، همراهی والدین دانش آموزان و جدیت خود دانش آموزان عزیز برای کمک به دوستانشان در مناطق محروم به طور ویژه قدردانی میکنم و امیدوارم در آینده نیز همواره شاهد حرکت در مسیر سبز نیکوکاری و مدرسه سازی باشیم.