علی نور فتحی در مصاحبه اختصاصی با دیوانگاه:

همه چیز مهیای یک ماراتُن و رقابت علمی سالم و بانشاط در هرسین است/ رقابت 1248شرکت کننده در 5گروه آزمایشی

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30655|19:01 - 1400/04/08
نسخه چاپی
همه چیز مهیای یک ماراتُن و رقابت علمی سالم و بانشاط در هرسین است/ رقابت 1248شرکت کننده در 5گروه آزمایشی
رئیس آموزش و پرورش شهرستان هرسین گفت: با تمهیدات در نظر گرفته شده و برگزاری جلسات توجیهی متعدد با مسئولین مرتبط و همچنین بازدید های مکرر از اماکن برگزاری آزمون در واقع تمام شرایط مهیای برگزاری یک رقابت و ماراتُن علمی سالم و بانشاط می باشد.

علی نور فتحی رئیس آموزش و پرورش شهرستان هرسیندر مصاحبه اختصاصی با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت در جلسه ای که با حضور دستگاه های اجرایی شهرستان از جمله شهرداری  شورای شهر، نیروی انتظامی،سپاه، شبکه بهداشت، برق، آب برگراز شد بر بسیج و همکاری تمام دستگاه ها تآکید شد و مقرر شد که هریک از اعضا نسبت به انجام وظیفه خود نسبت به برگزاری این ماراتن علمی مهم اهتمام ویژه ای داشته باشند.

 

وی افزود آزمون امسال با حضور 1248شرکت کننده(753نفر زن و 495نفر مرد)  در 5گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی ،هنر و زبان های خارجه و در 10 حوزه امتحانی در هرسین برگزار می شود.

 

 رئیس آموزش و پرورش شهرستان هرسین میزان شرکت کنندگان در آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی فنی را 52نفر در مجموع عنوان کرد و خاطرنشان کرد از این میزان 22نفر زن و 30نفر مرد می باشند.

 

فتحی در ادامه اظهار داشت این آزمون در صبح پنجشنبه مورخه 10/4/1400رأس ساعت7.30صبح آغاز می شود ومکان داوطلبان زن در رشته ریاضی و فنی در دبیرستان الزهرا و داوطلبان مرد در سالن امام(ره) تعیین گردیده است.

 

وی زمان برگزاری آزمون رشته علوم انسانی را همزمان با علوم ریاضی وفنی عنوان کرد و افزود:  در این گروه آزمونی نیز در مجموع 397نفر شرکت کننده وجود دارد که از این تعداد 229نفر زن و 168نفر مرد می باشند، که محل برگزاری آزمون این داوطلبان نیز برای داوطلبان زن سالن ولایت و دبیرستان الزهرا و برای داوطلبان مرد سالن امام(ره)  تعیین شده است.

 

 رئیس آموزش و پرورش هرسین در ادامه در خصوص برگزاری آزمون رشته هنر داوطلبان این گروه را 57نفر عنوان کردو ادامه داد از این تعداد نیز 44نفر زن و 13نفر مرد می باشند که زمان و محل برگزاری این آزمون عصر روز چهارشنبه 9/4/1400ساعت 7:30 در محل سالن ولایت  تعیین گردیده است.

 

فتحی  در ادامه بیشترین شرکت کننده را در گروه آزمایشی علوم تجربی عنوان کرد و اظهار داشت در این گروه 606نفر شرکت کننده وجود دارد که 367نفر زن و 239مرد  از داوطلبان مرد می باشند.

 

وی افزود این آزمون در صبح روز جمعه مورخه 11/4/1400رأس ساعت 7:30صبح در محل سالن تقوا و  سالن امام(ره) برای داوطلبان زن و سالن ولایت و دبیرستان الزهرا برای داوطلبان مرد در نظر گرفته شده است.

 

رئیس آموزش و پرورش شهرستان آخرین آزمون را مختص گروه آزمایشی زبان های خارجی دانست و خاطرنشان کرد در این گروه 136داوطلب در مجموع شرکت می کنند که 91نفر زن و 45نفر مرد می باشند و این آزمون در عصر روز جمعه در محل دبیرستان ولایت(مختص خواهران) و سالن الزهرا(مختص آقایان) برگزار می شود.

 

فتحی  در ادامه اظهار داشت با تمهیدات در نظر گرفته شده و برگزاری جلسات توجیهی متعدد با مسئولین مرتبط و همچنین بازدید های مکرر از اماکن برگزاری آزمون در واقع تمام شرایط مهیای برگزاری یک رقابت و ماراتُن علمی سالم و بانشاط می باشد.

 

وی افزود به حول و قوه الهی از صبح روز چهارشنبه رأس ساعت 7صبح درب محل های آزمون بر روی داوطلبان باز می شود و در ساعت 7:30دقیقه درب ها بسته می شود و این وضعیت برای آزمون های نوبت ظهر و عصر هم به ترتیب در ساعت 14:30دقیقه و 17:30دقیقه می باشد.

 

رئیس آموزش و پرورش شهرستان در پایان ضمن آرزوی توفیق برای دانش آموزان شرکت کننده در این آزمون علمی مهم خاطرنشان کرد امید است با همت و تدبیر مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی مرتبط بتوانیم با برگزاری کنکوری سالم زمینه ارتقاء سطح علمی فرزندان این دیار را فراهم کنیم.