اهدای 21 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30671|21:00 - 1400/04/21
نسخه چاپی
اهدای 21 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در هرسین
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) هرسین گفت: همزمان با سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) طی مراسمی 21 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهداء شد.

مراد محمدی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) هرسیندر گفتگو با دیوانگاهاظهار داشت: همزمان با سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) تعداد 21 فقره جهیزیه به مددجویان تحت حمایت اهداء شد.

 

 

وی افزود: کمیته امداد در تسهیل و ترویج ازدواج به هنگام، آگاهانه و آسان برای جوانان در شرف ازدواج و زنان سرپرست خانوار همیشه پیش قدم بوده و برنامه های خوبی انجام داده است.

 

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) هرسین با اشاره به اهمیت ازدواج در اسلام اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم دو خانواده را مورد تمجید قرار داده است اول: خانواده حضرت زکریا که چند ویژگی داشتند و از آن جمله سبقت از یکدیگر در کار خیر، یاد کردن خداوند در همه حال و خشوع بود.

 

 

محمدی اظهار داشت : دومین خانواده وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت علی (ع) است که در سوره انسان در مورد آنها مطالبی بیان شده است و از ویژگی های این خانواده، اهل نظر بودن، ترسیدن از قیامت ، ساده زیستی و اطعام کردن برای خدا بود.