فاز اول پروژه پارک بانوان هرسین به بهره برداری رسید/ پیگیری جهت احداث مرکز خدماتی بانوان و نصب روشنایی معابر

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30730|19:24 - 1400/07/11
نسخه چاپی
فاز اول پروژه پارک بانوان هرسین به بهره برداری رسید/ پیگیری جهت احداث مرکز خدماتی بانوان و نصب روشنایی معابر
سخنگوی شورای شهر هرسین گفت: در فاز اول قبرستان متروکه سراب حدود یک هکتار آن به همت و همراهی مردم نجیب سراب ولک و پیگیری شهردار وقت به پارک بانوان تبدیل شد.

خانم الهه رستمی عضو شورای شهر هرسین و سخنگوی شورا در خصوص روند اجرایی پروژه پارک بانوان شهر هرسیندر گفتگوی اختصاصی با دیوانگاهاظهار داشت: در  فاز اول  قبرستان متروکه سراب  حدود یک هکتار آن به همت و همراهی مردم نجیب سراب ولک و پیگیری شهردار وقت به پارک بانوان تبدیل شد.

 

وی افزود: این پارک حدود ۴ هکتار است که فاز دوم  آن شامل  تخریب غسالخانه متروکه و قدیمی محله و تبدیل آن به مرکز خدماتی بانوان است که امنیت آن توسط نگهبان شبانه روزی  و همت والای مردم که در سرسبزی و نظافت و زیبایی پارک نقش بسزایی دارند  تامین میشود.

 

عضو شورای شهر هرسین تصریح کرد: با پیگیریهای صورت گرفته و حضور  معاونین استانداری ، مدیر کل محترم برنامه بودجه ، فرماندار دلسوز و  امام جمعه محترم در حال حاضر قول های در خصوص اختصاص یک میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه داده شده که تا این لحظه این مبلغ تخصیص داده نشده است.

 

خانم رستمی در ادامه اظهار داشت: در فاز دوم با ریاست محترم اداره برق جهت روشنایی معابر پارک هماهنگی بعمل آمده که در اولین فرصت با نصب چند تیر برق روشنایی معابر آن به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی افزود: مشکلی از نظر آب مصرفی با جداسازی آب شرب از فضای سبز نداریم  که جا داره در این خصوص اززحمات شهردار قبل آقای اسدی که خدمت شایان توجهی کردن قدردانی کنیم. 

 

سخنگوی شورای شهر هرسین خاطرنشان کرد: فاز سوم پروژه پارک بانوان  احداث بازار میوه فروشان و دست فروشان در ضلع شرقی می باشد که در این محل چندین غرفه احداث خواهد شد که هم مشکل سد معبر بر طرف میشود وهم به نوعی اشتغال زایی دارد.