پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه12:34 - 1393/12/26

پیام تسلیت وتهنیت امام جمعه شهرستان هرسین درپی شهادت جانباز 70درصد امیرجهانشاه صادقی

امام جمعه شهرستان هرسین درپی عروج آسمانی جانباز 70درصد امیرحاج جهانشاه پیامی صادرکرد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،متن پیام تسلیت و تهنیت امام جمعه شهرستان بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

« ومن یقاتل فی سبیل‌الله فیقتل او یغلب فسوف نوتیه اجرا عظیما » (سوره مبارکه نساء، آیه 74)

 

جانبازان اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار وجهاد می باشندکه تداوم‌بخش روح سلحشوری ومقاومت در جامعه به ویژه درمیان نسل‌های آینده‌ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت، عالم را عطرآگین می‌کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می‌سازد.

پل شهادت اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدا باعبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می مانند و عزت وسربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسینی(ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت سیدالشهدا(ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهره مند گردید.

اینجانب به نوبه خود شهادت وعروج آسمانی کبوتر سبکبال جانباز 70درصد امیر سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران حاج جهانشاه صادقی را که سال های طولانی آثار شیمیایی را تحمل کرد ، خدمت همه ملت شریف ایران خصوصاً مردم شهیدپرور شهرستان هرسین وخانواده ایشان تسلیت وتهنیت عرض نموده و امیدوارم خداوند متعال بر درجات معنوی این شهید گرانقدر افزوده وباشهیدان والامقام ،خصوصاً ائمه معصومین(علیهم السلام) میهمان گرداند.

 

روح الله باقری   26اسفند1393