پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه13:24 - 1394/03/03
سرهنگ بهشتی راد:

سوم خرداد در تاریخ انقلاب اسلامی نگینی است که به واسطه پايداري ملت ايران و نصرت الهی درخشید

فرمانده سپاه ناحیه هرسین به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر در پیامی این روز را در تاریخ انقلاب اسلامی نگینی دانست که به واسطه پايداري ملت ايران نصرت الهی درخشید.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،سرهنگ بهشتی راد فرماندده سپاه ناحیه هرسین به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر پیامی صادر کرد.
در این پیام آمده است .....
 سوم خرداد، يادآور دلاور مردي و ايثار شهيدان، استقامت و پايداري ملت ايران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگي رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوري و خلوص امام شهيدان ، خميني كبير است كه فرمود: "خرمشهر را خدا آزاد كرد"
این روز یاد مردان مرد و رشادت های هزار هزار نفر و صدها شهید مظلوم و دلاور مرد روزهای سخت خرمشهر را زنده می کند که پوست و استخوان آن ها خاکریز و سنگر دفاع مقدس شد و نام بلند آن‌ها در آسمان‌ها می‌درخشید.
بي ترديد آزادسازي خرمشهر يك فصل به ياد ماندني از حماسه آفريني مرداني است كه با اتكا به قدرت الهي  پاي به عرصه جهاد نهادند و با نمايش ايمان پولادين خود كه بر گرفته از تعاليم اسلام ناب محمدي(ص) است، حماسه اي جاويد را رقم زدند كه تمامي قدرتمندان متكبر و مغرور جهان را به حيرت وا داشتند.
عملیات بیت المقدس در تاریخ هشت سال دفاع مقدس نگینی است که بواسطه نصرت الهی درخشید و با درخشش خود چشم جهانیان را مات و مبهوت ساخت.
امروز بعد از گذشت 33سال از سالروز فتح خرمشهر ، رزمندگان و دلاورمردان ایران اسلامی با اعتقادی  قوی تر با تجهیزاتی بسیار پیشرفته و غیر قابل مقایسه با آن روز ها و در اوج آمادگی ، گوش به فرمان زعیم خویش ، امام خامنه ای مدظله العالی هستند.