پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه13:54 - 1394/03/03
به مناسبت سوم خرداد؛

زنگ مقاومت در مدارس هرسین نواخته شد+تصویر

زنگ مقاومت و پیروزی به مناسبت سوم خرداد در مراسمی با حضور مسئولان در مدارس شهرستان هرسین به صدا در آمد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی صبح امروز همزمان با سراسر کشور زنگ مقاومت در مدارس شهرستان هرسین و به صورت نمادین با حضور فرماندار، فرمانده سپاه و رئیس آموزش و پرورش شهرستان در مدرسه ابتدایی حضرت زینب(س) به صدا در آمد.
در این مراسم محمدی فرماندار شهرستان با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای عملیات بیت‌المقدس، اظهار داشت: پیروزی رزمندگان در فتح خرمشهر نقطه آغاز پیروزی‌های ایران در این جنگ تحمیلی بود.
وی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند بود، گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر از وقایع مهم در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده است.
در ادامه این مراسم میرزائیان مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تشکر از حضور مسئولین و گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت همه وظیفه داریم نسل جدید را با رشادت ها، فداکاری ها و ایثارگری های جوانان و رزمندگان آشنا کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه و محیط های آموزشی حفظ و احیا کنیم.
وی با بیان اینکه افتخارآفرینی های نظام جمهوری اسلامی توسط خون شهدا به ثبت رسیده است، افزود: امروز جوانان ایران اسلامی در ادامه جوانان آن روزگار در سنگر تعلیم و تربیت با تحصیل علم و دانش و فتح قله های علمی برای این کشور عزت و افتخار می آفرینند.
در ادامه این مراسم از یک فرزند جانباز تقدیر به عمل آمد