پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه12:53 - 1394/12/24

برکت 788 شهید برای مردمی که اهل حق هستند...

تلاش بدخواهان داخلی و خارجی برای خدشه دار کردن نمادهای وحدت و همدلی مردم ایران که عامل رشد و پیشرفت در سایه یک امنیت پایدار است، اتفاق تازه ای نیست.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،یادداشت-مسلم معین*/ تلاش بدخواهان داخلی و خارجی برای خدشه دار کردن نمادهای وحدت و همدلی مردم ایران که عامل رشد و پیشرفت در سایه یک امنیت پایدار است، اتفاق  تازه ای نیست.

 

این تلاش ها علیه فضاهای انتخاباتی در کشور به عنوان یکی از بارز ترین مانور های یکپارچگی ملت ایران همواره پررنگ تر و البته پیچیده تر بوده است.

 

دعوت به تحریم انتخابات، ادعای مضحک تقلب در انتخاباتی که فی الواقع مردم مجری آن هستند، ایجاد دو قطبی های کاذب در آرایش آرا و شکل دهی دوگانه نظام - مخالف نظام در میان کاندیداها برای وارونه جلوه دادن پیام مشارکت مردم و... همه و همه راهبردهای نخ نمای دشمن برای وحدت شکنی در بطن انقلاب اسلامی است که به یمن بلوغ سیاسی یک ملت انقلابی  امروز چنین چیدمانهایی در منظر عموم کاملا مضحک و بی اثر است.

 

این دستاویز های تفرقه افکن در انتخابات هفتم اسفند ماه در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو از آستین توطئه ایجاد دوقطبی های قومی و مذهبی بیرون آمد.

 

منطقه ای که پرنیان زیبای زندگی برادرانه شیعه و اهل  حق و اهل تسنن در بخشهای مختلف شهرستانهای دالاهو و اسلام آباد غرب است. سرزمینی که بزرگ زنان و  شیرمردان غیور و هوشمند دامنه های دالاهو، آن را با خون 788 شهید اهل حق برای همیشه به نام ایران و انقلاب اسلامی و به نام حق طلبی سند زده اند.

 

توطئه مضحکی که البته به دلیل ارجح دانستن منافع فردی نسبت به مصالح کلی مردم؛ از سوی برخی کاندیداها با غفلت و موضع گیری دیر هنگام مواجه شد و اگر بصیرت و انقلابی گری مردم اهل حق به برکت وجود 1598 جانباز و 134 آزاده متخلق به اخلاق علوی در میان آنها نبود، همین توطئه های کودکانه می توانست وحدت تاریخی مردم را هدف قرار دهد.

 

از سوی دیگر قطعا خدمات ارزنده و کم نظیر نظام مقدس جمهوری اسلامی مثل تشکیل یک شهرستان مستقل به نام دالاهو با استقرار بیش از 30 اداره، برپایی دانشگاه و کارخانه و زیرساختهای گردشگری و عمرانی رو به پیشرفت و ...  دلیل محکمی خواهد بود که نتوان اقدام چند فرد احساسی و هتاک به یک قوم و آیین را پای یک مذهب، قوم، نظام و یا همه طرفداران یک کاندیدا گذاشت.

 

همچنین طراحی صحنه های دلخراش از هتاکی ها و توهین ها و بعد تصویر برداری از آن و انتشار تعمدی در شبکه های اجتماعی و به تبع آن ریختن آتش تهیه برای ایجاد یک بحران توسط رسانه های ضد انقلاب خود سندی برای یک برنامه ریزی قبلی علیه وحدت و سوء استفاده از اشتباهات تبلیغاتی برخی کاندیداهاست.

 

هتاکان انگشت شماری که در دریای آراء بیش از 100 هزار نفری به هر دو کاندیدای رقیب اصلی در این حوزه اساسا دیده نمی شوند ولی علی رغم همین کوچکی از چشم نهادهای نظارتی برای برخورد و ارشاد دور نخواهند ماند.

 

به هر حال این توطئه با درایت مردم و بزرگان اهل حق و شیعه که برادران علوی یکدیگر هستند خنثی شد و نشان داد نام مولای متقیان علی بن ابی طالب به عنوان واسطه العقد میان تمام مذاهب اسلامی از جمله اهل تشیع و اهل تسنن و اهل حق  وحدت و همدلی لایزالی را زیر پرچم جمهوری اسلامی  در انداخته است.

 

پی نوشت:

 

به تاسی از جمله تاریخی حضرت امام خمینی (ره) خطاب به برادران اهل حق که بصیرت انقلابی آنها پای صندوق های اخذ رای با نصاب قریب به 90 درصدی محقق می شود تکرار می کنیم که یکی از نقاط مهم اشتراک مردم ایران این است که در همه عرصه ها اهل حق هستند...