پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه11:12 - 1395/03/11

بالا گرفتن تب کاندیداتوری شورا در هرسین

این روزه ها هر چه به پایان دوران مدت چهارساله شورای شهر در هرسین نزدیک می شویم بیش از پیش زمزمه هایی مبنی بر حضور برخی افراد در این صحنه به گوش می رسد.

به گزارش حبرنگار دیوانگاه،//یادداشت//جداازحرف وحدیث های ماههای اخیر برخی تحرکات در خصوص کاندیداتوری درانتخابات آینده شورا به نظر می رسد برخی از اعضای فعلی شورا هم برای دوره آینده  به هر روشی متوسل شده اند.

 

این روزه ها هر چه به پایان دوران مدت چهارساله شورای شهر در هرسین نزدیک می شویم بیش از پیش زمزمه هایی مبنی بر حضور برخی افراد در این صحنه به گوش می رسد.

 

البته می بایست بین این افراد تقسیمی قائل شد گروه اول افرادی هستند که به هر دلیلی می خواهد در این عرصه صرفأ و خارج از توانایی های که در خود می بینند حضور داشته باشند و این روزها شاید در هر محله و کوی  و برزنی به این قشر از افراد برخورد می کنیم که از احتمال کاندیداتوری خود در انتخابات شورا می گویند و البته شاید معدود افراد دارای تخصص  در بین آنها دیده شود.

 

کم کاری هایی   و اجحافی که در طول این چهار ساله به مردم شهرستان در زمینه رفاه موجود در فضای شهری صورت گرفته لزوم حضور افراد صاحب تجربه همراه با تخصص در زمینه هایی مثل مدیریت، عمران، فضای سبز، بهداشت و ...را می طلبید که ضعف ها و خلأهای موجود را پر کند والبته از همه اینها مهم تر فقدان واژه ای به نام تعهد است.

 

گروه برخی دوم اعضای فعلی شورا هستند که بنا بر حس انجام وظیفه حضور خود در این عرصه لازم می دانند فارق از اینکه نیم نگاهی به عملکرد سه سال قبل خود بیندازند و البته به اعتماد به نفس این افراد هم باید غبطه خورد.

 

حضور این قشر دوم امروزه در عرصه های اجتماعی بنا به دلایلی پر رنگ تر و البته این حضور بیشتر در عرصه هایی است که هیچ ربطی به حوزه فعالیت آنها ندارد و به نحوی سعی دارند افکار عمومی مردم را تحت تأثیر قرار دهند.

 

ای کاش این گروه حداقل در طول این یک سال گذشته گزارشی از خروجی 104جلسه خارج از سقف حود و یا راهکاری برای حدود 2هزار ساخت و ساز غیر مجاز به جای پرداختن به مباحث انحرافی ارائه می کردند.

 

هر چند که این روزها تب شورا در هرسین بالا گرفته اما به هر حال این مردم هستند که به هر نحوی آینده خود را با آرای خود رقم می زنند و البته دقت در این انتخاب ها شهری آباد و عملکرد احساسی نتیجه فعلی را در پی دارد.