پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه09:05 - 1396/11/18
از مجموعه برنامه های آبروی محله افتخار کوچه/

یادواره 9شهید پایگاه شهید صفری بخش بیستون برگزار شد+فیلم و عکس

با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم و از مجموعه برنامه های آبروی محله افتخار کوچه یادواره 9شهید پایگاه شهید صفری بخش بیستون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم و از مجموعه برنامه های آبروی محله افتخار کوچه  یادواره 9شهید پایگاه شهید صفری بخش بیستون برگزار شد.

 

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر در سخنانی اظهار داشت: شهدا بر اعمال ما حاضر و ناظر هستند و ای کاش فرصتی بود که میتوانستیم خاطراتی از شهدا را به عنوان الگوهای امروز نسل جوان بیان کنیم.

 

وی افزود: شهدا را باید با تمام خصوصیت های آنان از جمله اخلاق، عبادت در زمان نبرد، اخلاص، تقوا و توصل به ائمه شناخت، حضور در جبهه ها جز با تهزیب و خودسازی امکان نداشت.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین تصریح کرد: امروز تداوم راه شهدا با هیچ ضد ارزشی جمع نمی شود و باید پرسید که ما برای پیشرفت نظام و خدمت به مردم چه کرده ایم.

 

محمدی در ادامه اظهار داشت: شهدا ما را به تقوا و اطاعت را رهبری دعوت کرده اند در تمام وصیت نامه نامه شهدا به تبعیت از ولایت فقیه و و اطاعت از امام سفارش شده است.

 

در پایان این مراسم با حضور مسئولین از خانواده معظم شهدا تجلیل شد