پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه13:13 - 1400/02/13
همزمان با آغاز هفته معلم//

زنگ سپاس از معلم در آموزش و پرورش هرسین نواخته شد

با حضور فرمانده سپاه ناحیه هرسین و رییس اداره آموزش و پرورش زنگ سپاس از معلم در محل اداره آموزش و پروش نواخته شد

به گزارش دیوانگاه ، در ادامه این مراسم آقای فتحی ریاست اداره آموزش و پرورش ضمن خوش آمدگویی و تبریک هفته معلم عنوان کردند که سپاه و بسیج همواره یاران آموزش و پرورش بوده اند و ما به این تعامل برادرانه افتخار می‌کنیم.

 

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه هرسین سرهنگ کرمی ضمن تبریک هفته معلم و تلاش های فراوان معلم ها در این شرایط کرونایی برای تعلیم و تربیت دانش آموزان از آنها تقدیر به عمل آورد وعنوان کردند که علاوه بر بعد آموزش بعد تربیتی و فرهنگی  دانش آموزان در این فضا مورد توجه جدی قرارگیرد.

 

در ادامه ایشان پیرامون مسائل روز کشوری عنوان کردند حضور و خروش  مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی یکی از بزرگترین مراسم های جهانی بود و همین امر خود بزرگترین و بهترین جواب مردم به عملکرد #مرد میدان می باشد و شایسته است که فرهنگیان گرانقدر در فضای مجازی اقدام به روشنگری و بصیرت افزایی برای جوانان نمایند تا آنها با تحلیل درست آینده بتوانند در مسیر انقلاب و رویش های آن قدم بردارند .

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان نیز عنوان کردند که جوانان رویش های انقلاب اسلامی هستد و جوان میتواند با فعالیت و انتخاب درست سرباز حقیقی انقلاب باشد و این امر رسالت معلمی را در بعد تربیتی بیشتر روشن میکند که میطلبد در مورد معرفی  الگوهای انقلابی به آنان بیشتر فعالیت صورت بپذیرد.

 

در ادامه مراسم زنگ سپاس نواخته شد و شرکت کنندگان با اهدا شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری و شهدا فرهنگی شهرستان ادا احترام نمودند و سپس به اهدا لوح سپاس از فعالیت های آقای فتحی تقدیر نموده و  همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه ریاست اداره آموزش و پرورش و فرمانده حوزه دانش آموزی و مسئول بسیج فرهنگیان در محل کار کارکنان اداره آموزش و پرورش حضور یافتند و ضمن تبریک این ایام برای آنها آرزوی موفقیت نمودند.