پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه15:42 - 1400/06/01

مراسم گرامیداشت روز پزشک در هرسین برگزار شد/ سرهنگ کرمی: با بکارگیری تمام امکانات سپاه شهرستان در کنار کادر درمان هستیم

با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان مراسم گرامیداشت روز پزشک در هرسین برگزار شد و در این مراسم از زحمات کادر درمان تجلیل شد.

به گزارش دیوانگاه ،با حضور  امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان مراسم گرامیداشت روز پزشک در هرسین برگزار شد و در این مراسم از زحمات کادر درمان تجلیل شد.

 

 

حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین در این مراسم ضمن تبریک روز پزشک به جامعه پزشکی و کادر درمان شهرستان اظهار داشت: متاسفانه کادر درمان ما از آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا زحمات زیادی را متحمل شده اند و انصافاً در این راستا فداکاری کرده اند و باید به احترام زحمات این عزیزان تمام قد ایستاد.

 

 

در ادامه مهندس کنجوریان فرماندار هرسین به ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در شهرستان پرداخت و افزود: اقدامات خوبی از سوی کادر درمان شهرستان در مقابله با این بیماری صورت گرفته است و جا دارد از همکاری مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان، سپاه ناحیه، و ادارات و ارگان هایی که در راه اندازی نقاهتگاه 20تخت خوابی در سالن 9دی سپاه در هرسین همکاری داشته اند تقدیر و تشکر داشته باشم.

 

 

سرهنگ کرمی فرمانده سپاه ناحیه هرسین از دیگر سخنرانان مراسم بودند که به ارائه گزارشی از اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح شهرستان پرداخت و افزود: در راستای اجرایی گام ششم طرح شهید سلیمانی در شهرستان یک نقاهتگاه 20تخت خوابی با همکاری برخی  ادارات و ارگان های شهرستان جهت پشتیبانی از کادر درمان راه اندازی شد.

 

 

وی افزود: در بحث تزریق واکسن هم کارهایی حمایتی از قبیل تامین امنیت و نظم مکان های تزریق در دستور کار بوده و همچنانکه هرسین در بحث تزریق واکسن کرونا جزء شهرستان های پیشتاز است و از طرفی در روزهای آینده هم به احتمال زیاد افزایش واردات واکسن را داریم در صدد تسریع در موضوع تزریق واکسن کرونا هستیم.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد:  تمام توان سپاه را در شهرستان پای کار می آوریم و آمادگی داریم تا با سازماندهی تیم های تزریق واکسن در کنار کادر درمان بتوانیم صد در صد جامعه هدف را در هرسین واکسینه کنیم..

 

 

دکترحمزه ای مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان در ادامه  این مراسم ضمن تبریک روز پزشک به همه پزشکان زحمت کش و بی ادعای شهرستان اظهار داشت: تاکنون ۲۷ هزار دز واکسن کرونا در شهرستان تزریق شده که درسطح استان آماری خوب و قابل قبول هست 

 

 

وی افزود: متاسفانه بیشترین آمار ابتلا مربوط به دورهمی های خانوادگی و مراسمات می باشد

 

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان با اشاره به برخی اظهار نظر ها در خصوص عدم توجه به طب سنتی در بجث درمان خاطرنشان کرد: طب سنتی و پزشکی مدرن در یک راستا و هماهنگ در درمان بیماران عمل میکنند

 

 

حمزه ای در پایان اظهار داشت: با تمام وجودم از پرسنل حوزه بهداشت ودرمان که در امر واکسیناسیون صادقانه و تمام وقت فعالیت مینمایند تشکر میکنم

 

 

در پایان این مراسم به صورت نمادین از چند پزشک شهرستان تجلیل شد.