پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه17:11 - 1400/06/29

برخورد با عرضه غیر قانونی بنزین در هرسین

فرماندار هرسین گفت : فروش بنزین در مکانی به غیر از جایگاههای عرضه سوخت توجیه پذیر نیست و این اقدام علاوه بر اینکه خطر آفرین محسوب میشود نگرانی شدید شهروندان را بدنبال داشته است.

به گزارش دیوانگاه ،بر اساس درخواست های مکرر شهروندان و همچنین مصوبه شورای تامین و پیگیری فرماندار هرسین عرضه بنزین در سوپرمارکت ها و اصناف ممنوع اعلام شد و در همین راستا با همکاری اداره صمت ، اماکن نیروی انتظامی ، اجرائیات شهرداری و اتاق اصناف بنزین های موجود در واحد های صنفی شهر هرسین جمع آوری شد..

 

 

کنجوریان اظهار داشت:  فروش بنزین در مکانی به غیر از جایگاههای عرضه سوخت توجیه پذیر نیست و این اقدام علاوه بر اینکه خطر آفرین محسوب میشود نگرانی شدید شهروندان را بدنبال داشته است.

 

 

وی افزود : بر اساس بررسی های بعمل آمده متصدیان واحد های صنفی که اقدام به فروش غیر قانونی بنزین می‌نمایند بنزین مورد نیاز خود را از طریق کارت سوخت تاکسی ها که قابل ذخیره نیست و تا حدودی از وانت نیسان ها تامین می‌نمایند.

 

 

فرماندار هرسین تصریج کرد: برخورد با فروش غیر قانونی بنزین در قالب گشت های مشترک‌ همچنان ادامه خواهد داشت و متخلفان به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد..