پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه00:26 - 1400/06/31
همزمان با سراسر کشور انجام شد/

مراسم تجلیل از رزمندگان و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس در شهرستان هرسین

با حضور فرماندار ، فرمانده سپاه ناحیه هرسین و جمعی از مسئولین مراسم تجلیل از رزمندگان و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ، دکتر عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس طی سخنانی اظهار داشت : دفاع مقدس معجزات و برکات بسیاری به همراه داشت که مهم ترین آن زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و حرکت در مسیر و پشتیبانی از حریم ولایت بود.

 

وی افزود: دوران دفاع مقدس یادآور حماسه های سرخ شهدای کربلا و امتداد عاشورای حسینی در دفاع از دین و ولایت بود و حال این مسیر با حضور مدافعان حرم و در جبهه های مقاومت به روشنی پیدا و نمایان است.

 

فرماندار هرسین تصریح کرد: برای تبیین و تشریح دستاوردهای ناب دفاع مقدس ضرورت دارد که به صورت منسجم و همه جانبه و با استفاده از ابزارهای مختلف در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت کوشید و باید این دستاوردهای ارزشمند و غنی را برای نسل های جدید به نمایش گذاشت.

 

در ادامه این مراسم سرهنگ کرمی فرمانده سپاه ناحیه هرسین ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت : به پاس قدردانی از زحمات و تلاش های رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و همزمان با سراسر کشور این مراسم برگزار شده است و امروز ما در خدمت یادگاران آن دوران هستیم.

 

وی افزود:  تجربیات شما یادگاران ۸ سال دفاع مقدس ارزشمند است و لازم است که از این تجربیات گرانبها در پیشبرد اهداف بسیج به نحو احسن استفاده شود..

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بایستی با بیان خاطرات و آثار به جا مانده از شهدا و ایثارگران این فرهنگ را به نسل جوان و امروز جامعه و آیندگان انتفال داد..

 

در پایان این مراسم با اهدای لوح از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس تقدیر شد.