پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه11:43 - 1400/07/01
به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت/

دیدار مسئولین و بسیجیان شهرستان با امام جمعه هرسین

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس مسئولین ، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از بسیجیان شهرستان با حضور در دفتر امام جمعه هرسین با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

به گزارش دیوانگاه ،حجت الاسلام والمسلمین دکتر اجرایی امام جمعه هرسین  در این دیدار ضمن گرامیداشت سالگرد دفاع مقدس ومقاومت گفت: برای موفقیت در اداره کشور باتوجه به فرمایشات گهربار رهبرانقلاب و گام دوم  اشاره کرد کافی است اندکی به گنجینه دفاع مقدس نگاه کنیم و آن را در امورات سر لوحه قرار داریم .

 

 

 وی افزود : خود اتکایی و خود کفایی مهمترین درس دفاع مقدس به ما بود که امروز کمک شایانی به پیروزی ما در نبرد اقتصادی با دشمنان خواهد کرد.

 

 

امام جمعه هرسین تصریح کرد : جنگ به ما یاد داد که با ثبات قدم؛ وحدت کلمه همچنین ارتباط دولت و ملت می توان در نبرد سیاسی با دشمنان موفق باشیم.

 

 

 در ابتدای این دیدار نیز حجت الاسلام امامی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرمیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و به خصوص شهدای شهرستان اظهار داشت: این دیدار و حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در واقع تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا می باشد.

 

 

وی افزود: پیام شهدا این بود که در مقابل دشمنان باید ایستادگی کرد، متاسفانه برخی از مسئولین در سالهای گذشته در مقابل دشمنان سستی کردند و پیام دیگر شهدا برای ما این بود که ولی فقیه خود را تنها نگذارید و از او تبعیت کنیم.