پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه23:46 - 1400/08/30

تحلیل واقعی وقایع و عمل به اخلاق رسانه ای را از مهمترین ویژگی های یک خبرنگار و رسانه است

فرماندار هرسین در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه این شهرستان تحلیل واقعی وقایع و عمل به اخلاق رسانه ای را از مهمترین ویژگی های یک خبرنگار و رسانه دانست.

به گزارش دیوانگاه ،عبادالله کنجوریان فرماندار هرسین در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه این شهرستان تحلیل واقعی وقایع و عمل به اخلاق رسانه ای را از مهمترین ویژگی های یک خبرنگار و رسانه دانست.

 

وی اظهار داشت : در سایه اخلاق رسانه ای ، قلم منصف و حق گوی خبرنگاران میتوان بسیاری از مشکلات را رفع و امید آفرینی کرد.

 

دکتر کنجوریان ادامه داد : نگاه بی طرفانه و تلاش بی‌ وقفه خبرنگاران متعهد و فعالان رسانه ای شهرستان هرسین در پیگیری مشکلات واقعاً ستودنیست و این امر مهم را میتوان بعنوان یک حرکت ارزشی تلقی کرد.

 

کنجوریان همچنین از فعالان رسانه ای خواست در تولید اخبار و انعکاس موضوعات مختلف از‌ افراط گرایی بپرهیزند و فعالیت های خود را همچنان با نگاه امید آفرینی در جامعه پیش ببرند.

 

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد : افراط گرایی ، بزرگ جلوه دادن مشکلات و عدم توانایی در تحلیل و تولید محتوا در حرفه خبرنگاری علاوه بر اینکه یک‌ آسیب و آفت مهلک محسوب میشود عدم اعتماد عمومی و ناامیدی در جامعه را بدنبال دارد.

 

دکتر عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین ابراز داشت : انعکاس ، نقل رویدادها و تحلیل وقایع باید مبتنی بر رعایت اصول بی طرفی و عدم جهت دهی به نفع یا ضرر کسی باشد.

 

فرماندار هرسین ادامه داد : رسالت خطیر رسانه های داخلی و خبرنگاران ایجاب میکند بیش از پیش در جلوگیری از انتشار شایعات و خنثی سازی فرافکنی های رسانه های بیگانه در آماده باش کامل باشند.

 

کنجوریان ابزار داشت : مسئولین همواره آماده شنیدن نقد و انتقادهای عادلانه رسانه های شهرستان‌ هستند.

 

فرماندار هرسین در ادامه سخنانش از مسئولین خواست حتما رسانه های شهرستان را رصد و دغدغه‌های خبرنگاران را که صدای رسای مردم هستند را پیگیری و با رعایت شان خبرنگاران پاسخگوی نقدها ، انتقادات و پیشنهادات باشند.

 

به گفته خبرنگاران و فعالان رسانه ای حاضر در این نشست ساماندهی جدی سد معبر و دست فروشان از مهمترین خواسته ها و دغدغه های مردم بویژه بانوان محترم شهرستان هرسین است.