پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه22:39 - 1400/09/03
مراسم نمایش اقتدار بسیج در هرسین/

سرهنگ کرمی: بسیج، این شجره طیبه منشاء خیر و برکت و اقتدار نظام اسلامی است

مراسم نمایش اقتدار بسیج به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) صبح امروز در هرسین با حضور پرشور بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،مراسم نمایش اقتدار بسیج  به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره)  صبح امروز با حضور پرشور بسیجیان و اقشار مختلف مردم امام جمعه، فرماندار،  مسئولین نظلمی و  انتظامی (ارتش، سپاه، نیروی انتظامی) و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد.

 

این مراسم با عرض خیر مقدم توسط سرهنگ پاسدار نجفعلی کرمی فرمانده سپاه ناحیه هرسین و سخنرانی سرتیپ دوم پاسدار مجتبی کرمی فرمانده لشگر عملیاتی مردم پایه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه و حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین اجرایی امام جمعه شهرستان انجام شد.

 

سرهنگ پاسدار نجفعلی کرمی فرمانده سپاه ناحیه هرسین  در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8سال دفاع مقدس ، مدافع حرم و شهدای حوزه سلامت و همچنین عرض خیر مقدم به مهمانان  و حاضرین در مراسم به خصوص سردار کرمی فرمانده لشکر عملیاتی 29حضرت نبی اکرم(ص) اظهار داشت: بسیج مستضعفین در 5آذر1357تشکیل شد و این شجره طیبه منشاء خیر و برکت و اقتدار نظام اسلامی شد.

 

وی افزود: در طول 8سال دفاع مقدس بسیج دوشادوش سایر نیروهای نظامی و انتظامی لوح زرینی از افتخارات این نظام اسلامی را به منصه ظهور رسانده است و بعد از جنگ نیز با تدابیر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) در بحث بازسازی و امنیت پایدار، محرومیت زدایی، علم و اقتصاد و سایر عرصه ها وارد میدان شده و در طی این 42سال توانسته است در تمام زمینه ها موفق باشد. 

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد:  بسیج در راستای بیانیه گام دوم انقلاب وارد عرصه شده و در این زمینه سند اعتلای ده ساله بسیج در دو طرح 5ساله طراحی کرده است و در این سند مولفه هایی که در متن بیانیه گام دوم انقلاب مد نظر مقام معظم رهبری است بسیج وارد شده تا بتواند در تمام این موضوعات اقداماتی را انجام دهد.

 

سرهنگ کرمی اظهار داشت: بسیج در بحث امنیت پایدار با راه اندازی گردان های بیت المقدس، امام علی(ع) و کوثر در دوردست ترین نقاط  ایران اسلامی وارد عمل شده و در موضوع راه اندازی گشت های رضویون  و کمک به نیروی محترم انتظامی در بحث گشت های محله محور می تواند کمک حال این نیرو باشد.

 

وی افزود:  در بحث مقابله به ویروس کرونا نیز بسیج با راه اندازی طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی وارد عمل شد که به اذعان کشورهای غربی این طرح توانست موفقیت خوبی را در مواجهه با پیک های مختلف این بیماری داشته باشد و به الگویی برای این کشورها در مواجهه با این بیماری تبدیل شد .