پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه00:31 - 1400/09/05

دیدار رئیس اداره تبلیغات و مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) هرسین با فرمانده سپاه ناحیه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مدیر مدرسه علمیه شهرستان هرسین و جمعی از طلاب و روحانیون با فرمانده سپاه ناحیه و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه به مناسبت هفته بسیج دیدار کردند.

به گزارش دیوانگاه ،دیدار حجت الاسلام ویسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام عبدی مدیر مدرسه علمیه شهرستان هرسین و جمعی از طلاب و روحانیون با سرهنگ کرمی فرمانده سپاه ناحیه و حجت الاسلام امامی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه به مناسبت هفته بسیج

 

 

سرهنگ کرمی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در این دیدار ضمن تشکر از حضور روحانیون معظم و تاکید در وجود همکاری تنگاتنگ بین سپاه و روحانیت اظهار داشت: بسیج در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و سند اعتلای ده ساله طرحی با عنوان  راه اندازی محلات اسلامی با محوریت روحانیت، مساجد و مردم سالاری را در دستور کار دارد و انشاالله این طرح محله به محله و روستا به روستا در جهت تحقق منویات رهبری در این بیانیه انجام میشود.

 

 

وی افزود: در کل هدف این است که در این طرح کارکردهای مسجد و نقش روحانیت را در مساجد تقویت کنیم و لازم است که بستر این کار از حوره های علمیه شروع شود.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین تصریح کرد:  این طرح به صورت علمی و زیر ساختی و در تمام زمینه ها انجام میشود که در اصل هدف نهایی ما تحقق مردم سالاری دینی است.