پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه18:52 - 1400/09/05

افتتاح کلینیک دندانپزشکی یاس در هرسین

صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه، معاونت درمان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ومسئولین شهرستان کلینیک دندانپزشکی یاس در هرسین افتتاح شد.

به گزارش دیوانگاه ، صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه، معاونت درمان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ومسئولین شهرستان کلینیک دندانپزشکی یاس طرف قرداد با نیروهای مسلح و خدمات درمانی بسیجیان استان کرمانشاه در هرسین افتتاح شد.

 

 سرهنگ کرمی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در این مراسم اظهار داشت: تشکر می کنم از پیگیری های آقای کیانی رئیس موسسه درمانی بسیجیان استان کرمانشاه و جناب آقای دکتر حسینی مدیر کلینیک آل یاسین شهرستان هرسین که در پیگیری در راه اندازی این کلینیک دندان پزشکی همکاری داشتند،  انشاالله که راه اندازی این مرکز مایه ی خیر و برکت شود.

 

 وی افزود:  از فرماندار محترم شهرستان که در راستای در اختیار قرار دادن زمین کلینیک موسسه درمانی بسیجیان در هرسین که ۱۶۰۰ متر است کمال همکاری را داشتند نیز تشکر میکنیم،   انتظار داریم با همکاری خیرین و مسئولین استانی محقق شود.

 

 سرهنگ کرمی افزود:  ما به دنبال این هستیم که بخش پزشکان هم راه اندازی شود که انشاالله نظامیان شهرستان بتوانند از این خدمات استفاده کنند علیرغم اینکه هرسین پزشکان خوبی در استان دارد.