پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه21:35 - 1401/02/24
فرماندار هرسین :

کشف 13تن روغن احتکار شده در هرسین/ اجناس کشف شده با قیمت درج شده در بین مردم توزیع شد

فرماندار شهرستان هرسین در بازدید از مراکز توزیع مواد غذایی و خبازی ها گفت : ۱۳ تن روغن جامد ، ۶۳۶ لیتر روغن مایع و ۷۰۰ کیلو گرم برنج از ۱۹ فروشگاه عرضه مواد غذایی کشف و در اختیار مردم قرار گرفت.

به گزارش دیوانگاه ،عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین در بازدید از مراکز توزیع مواد غذایی و خبازی ها با اعلام این خبر افزود : ۱۳ تن روغن جامد ، ۶۳۶ لیتر روغن مایع و ۷۰۰ کیلو گرم برنج از ۱۹ فروشگاه عرضه مواد غذایی کشف و در اختیار مردم قرار گرفت.

 

 

وی افزود : اجناس مذکور در مکان هایی معلوم و با قصد احتکار دپو شده بودند.

 

 

عبادالله کنجوریان در ادامه از گسترده تر شدن بازرسی ها گفت و افزود : با وجود پشتیبانی های دولت محترم و اقدامات ویژه و به موقع قرارگاه تنظیم بازار دست محتکران و گرانفروشان از بازار قطع خواهد شد.

 

 

کنجوریان همچنین بیان داشت : از دیگر اقدامات قرارگاه تنظیم بازار هرسین توزیع ۲۰ تن قند و روغن به نرخ گذشته و ارزان در بخش های مرکزی و بیستون این شهرستان است.

 

 

فرماندار هرسین در ادامه از فروشگاهها و مراکز عرضه مواد غذایی خواست کالاهای اساسی مشمول و غیر مشمول طرح اقتصادی دولت را در معرض دید مردم قرار دهند و در غیر این صورت اقدام آنان احتکار محسوب میشود.

 

 

جلوگیری از انتشار شایعات در فضای مجازی از دیگر موارد مورد تاکید فرماندار هرسین بود و از رسانه ها خواست در برابر دروغ ها و شایعات دشمن برای مردم روشنگری کنند.