پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه14:32 - 1401/03/31

کرمی : طرح حاج قاسم در زمینه های مختلف استمرار دارد / حجت الاسلام رضایی: در زمینه زیرساختی و نیروی انسانی در شبکه بهداشت مشکلاتی داریم

جلسه هیئت اندیشه ورز بهداشت و درمان بسیج با حضور امام جمعه فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه، دبیر هیئت اندیشه ورز بسیج شهرستان، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تشکیل جلسه داد.

به گزارش دیوانگاه ،جلسه هیئت اندیشه ورز بهداشت و درمان بسیج با حضور امام جمعه فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه، دبیر هیئت اندیشه ورز بسیج شهرستان،  رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تشکیل جلسه داد.

 

سرهنگ کرمی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در این جلسه هدف از برگزاری این قبیل جلسات را استفاده از ظرفیت بی بدیل بسیج در راستای رفع مشکلات و کمک به ارگان های متولی عنوان کرد.

 

 

وی افزود طرح حاج قاسم استمرار دارد و در هر زمینه ای که نیاز باشد به حضور بسیج ما در کنار کادر بهداشت و درمان شهرستان هستیم.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تصريح کرد: طرح شهید رهنمون یکی از طرح های وسیع است که با همکاری بسیج و شبکه بهداشت در حال انجام است که قبلاً در قالب ویزیت رایگان بود ولی امروز این طرح در قالب یک طرح ده ساله و محرومیت زدا در تمام عرصه ها فعالیت دارد..

 

 

کرمی اظهار داشت: جای تشکر دارد از زحمات دکتر فرجی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان که با روحیه جهادی نهایت همکاری را در اجرای برنامه ها دارد

 

 

حجت ااسلام والمسلمین رضایی امام جمعه هرسین ضمن تشکر از فرمانده سپاه ناحیه و مسئولین شهرستان در برگزاری این جلسه و ورود سپاه در خدمات عمومی اظهار داشت:  در راستای تحقق شعار سال و در قالب فعالیت های دانش بنیان سپاه ورود کرده است و همین هیئت های اندیشه ورز و استفاده از ظرفیت نخبگان ای شهرستان می تواند تاثیر بسزایی در این زمینه داشته باشد.

 

وی افزود: مادر زمینه زیرساختی و نیروی انسانی در شبکه بهداشت مشکلاتی داریم لازم است تا با برنامه ریزی هایی که صورت می گیرد دیدار با وزیر بهداشت انجام دهیم

 

 

در ادامه این جلسه  فرماندار هرسین اظهار داشت:  هدف از برگزاری این جلسات بحث و بررسی و تبادل نظر بین اعضا س و هدف ما خورده گرفتن از عملکرد ها نیست چرا که خروجی کار باید در خدمت مردم قرار گیرد.

 

 

وی افزود: در حوزه درمان زحمات زیادی کشیده شده به دلیل اینکه یکی از شهرستانهای کمتر برخوردار هستیم و این موضوع نشأت گرفته از برخی مشکلات اقتصادی است.

 

 

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: هدف ما کمک به مردم کم بضاعت است و باید توجه ویژه ای به این گروه داشته باشیم انشالله که با پیگیری ها یک حس امید در بین مردم ایجاد کنیم.