پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه15:49 - 1401/05/11
فرماندار شهرستان هرسین :

اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال به ۵۵ پروژه مختلف عمرانی – اقتصادی و فرهنگی در هرسین

فرماندار شهرستان هرسین گفت: در کمیته برنامه ریزی اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال به ۵۵ پروژه مختلف عمرانی - اقتصادی و فرهنگی این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش دیوانگاه ،عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان از اختصاص حدود ۷۰۰ میلیارد ریال به ۵۵ پروژه مستمر‌ و نیمه‌ تمام حوزه های مختلف عمرانی ، اقتصادی ، میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، آب و فاضلاب ، آبرسانی ، ورزش ، توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی و برق رسانی شهرستان خبر داد. 

 

 

به گفته کنجوریان این پروژه ها در قالب فصل های کشاورزی ، حمل و نقل ، راه ، فرهنگ و هنر ، توسعه عمران شهری و روستایی ، میراث و گردشگری و همچنین آموزش و پرورش تعریف شده اند. 

 

 

وی افزود : توزیع اعتبارات ، هدفمند و با توجه به اولویت پروژه های نیمه تمام و مستمر بوده است و این اعتبارات از محل اعتبارات استانی ، نفت و گاز و متوازن تامین میشوند. 

 

 

عبادالله کنجوریان مهمترین پروژه هایی را که اعتبار به آنها تخصیص شده است را ۵۵ پروژه ذکر کرد. 

 

 

 کنجوریان در پایان سخنانش خواستار پیگیری جدی و به موقع مبادله موافقت نامه های پروژه ها شد و افزود : انتظار می رود  مدیران در روند اجرای پروژه‌ها جدیت را در سرلوحه کاری خود قرار دهند و با برنامه‌ریزی مناسب ضمن جذب به موقع اعتبارات با همکاری ادارات کل متبوع ، نظارت و کنترل لازم بر پروژه ها را حتما مد نظر قرار دهند. 

 

 

در این جلسه همچنین سعید جادریان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، بخشداران مرکزی و بیستون ، پژمان کارشناس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه ، اعضای شورای اداری و کارشناسان عمران و فنی تعدادی از ادارات کل استان حضور داشتند.