پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه15:33 - 1401/07/07
برگزاری جلسه شورای اداری در هرسین/

فرماندار هرسین: در بحث نظارت بر بازار باید اقدامات جدی‌تری صورت گیرد

جلسه شورای اداری هرسین با حضور فرماندار ، فرمانده سپاه ناحیه و مسئولین شهرستان و با محوریت بررسی مشکلات شهرستان برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،جلسه شورای اداری هرسین با حضور فرماندار ، فرمانده سپاه ناحیه و مسئولین شهرستان و با محوریت بررسی مشکلات  شهرستان برگزار شد.

 

 

عبادالله کنجوریان فرماندار هرسین در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تشکر از خدمات صورت گرفته در ایام اربعین به زوار حسینی اظهار داشت:  بیستون در مسیر اصلی پیاده روی زوار اربعین حسینی قرار دارد که در این مدت خدمات خوبی به زوار عزیز صورت گرفت و جا دارد از این عزیزان تشکر کنیم به خصوص مسئولین و موکب داران عزیز که در این مدت افتخار خدمت به زوار را داشتند.

 

 

وی  با اشاره به ناآرامی های اخیر در برخی از نقاط کشور افزود:  متاسفانه عده ای از سر ناآگاهی این مشکل را به وجود آوردند و از طرفی معاندین هم از فرصت سوء استفاده کردند و عده ای هم فریب خورده با آنها همراهی کردند که در نهایت با حضور پرشور و به موقع ملت ایران این قضیه جمع شد اینها باید بفهمند که مردم مطالب این ناآرامی‌ها نیستند.

 

 

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: در بحث نظارت بر بازار باید اقدامات جدی‌تری صورت گیرد قیمت برخی اقلام کاهش داشته ولی برخی از صنوف سوء استفاده می کند

 

 

کنجوریان اظهار داشت: متاسفانه برخی از اصناف در سطح شهرستان اقدام به فروش بنزین می کنند این موضوع هم از لحاظ امنیتی خطرناک است و هم وجهه خوبی برای شهرستان ندارد و باید مدیریت شود.

 

 

وی افزود: ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در بحث نظارت بر نانوایی های سطح شهر مدتی است که نظارت ها کاهش پیدا کرده و نیاز است که این موضوع استمرار داشته باشد.

 

 

سرهنگ موسوی فرمانده سپاه ناحیه هرسین درادامه این جلسه با اشاره به اتفاقات اخیر اظهار داشت: هرچند از این مشکلات عبور کردیم اما دشمنی دشمن تمام نشده و ما باید غافل نباشیم،  باید دید ریشه این اتفاقات از کجا نشأت می گیرد.

 

 

وی افزود: دشمن میخواهد با استفاده از تحریم و رسانه ناامنی ایجاد کند، مسئولین ما از گذشته تا به حال باید پاسخگو باشند چرا به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه ویژه به فضای مجازی توجهی نشد.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین تصریح کرد: وقتی جوان ما در مقابل این هجمه رسانه ای قرار می گیرد سر در گم می شود، ما باید پاسخگو باشیم و فکری به حال این فضای مجازی رها شده بکنیم و از طرفی معیشت مردم را هم در نظر بگیریم.