پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه22:00 - 1401/08/29
دیدار بسیجیان شهرستان با امام جمعه هرسین

حجت الاسلام رضایی: بسیجی کسی است که دل در گرو نظام دارد

صبح امروز و در اولین روز از هفته بسیج فرماندار، فرمانده سپاه و پرسنل سپاه ناحیه و جمعی از بسیجیان شهرستان با امام جمعه هرسین دیدار کردند.

به گزارش دیوانگاه ،حجت الاسلام والمسلمین رضایی در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج طی سخنانی اظهار داشت: هر جایی که کشور نیاز بود و در محرومیت زدایی احساس نیاز کردیم بسیج در خط مقدم بودو جالب این است بیشترین حجم حمله از سوی رسانه های مزدور داخلی و خارجی به سمت همین نیروی خدمتگذار است.

 

 

 

وی افزود: بسیج مختص به قشر خاصی نیست و در واقع بسیجی کسی است که دل در گرو نظام دارد،فرهنگ ما فرهنگ بسیجی است اما دشمن اگر دنیای او به خطر بیفتد احساس خطر می کند.

 

 

 

امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد:  زمانی میگفتیم که این حجاب پرچم و علم است کسی باور نمی کرد اما شما دیدید که با این حجاب دارند چکار می کنند، چادر یک زن پرچم حقانیت شیعه و اسلام واقعی است،

 

 

 

حجت السلام رضایی اظهار داشت: امروز یکی از علل گرایش زنان غربی به اسلام موضوع حجاب است،  متاسفانه عده ای در داخل میخواهند راه تلخ و درد آور گذشته زنان غربی را طی کنند.

 

 

 

وی افزود: ما دوران سختی را گذرانده ایم آنهم در زمانی که در خارج از مرزها مشغول جنگ بودیم امروز وظیفه همه ما جهاد تبیین است و باید تشریح کنیم که کشور از کجا به کجا رسیده است.

 

 

 

سرهنگ موسوی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در ابتدای این جلسه ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در بسیج اظهار داشت:  خیلی از اوقات شناخت حق از باطل بسیار سخت نیست و هفته بسیج فرصت مناسبی برای روشنگری و بالا بردن بصیرت و آگاهی در این مسیر است.

 

 

 

 وی افزود: از این اتفاقات به حمدالله عبور خواهیم کرد ولی این موضوع از وظیفه ما کم نمی کند و بسیج در همه عرصه ها در میدان است.