پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه10:42 - 1401/12/26
سیامک الیاسپور در گفتگو با دیوانگاه:

توزیع بیش از 50تن برنج در راستای تنظیم بازار در هرسین/ استمرار توزیع اقلام اساسی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرسین گفت: در راستای تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی مردم این اقلام از ۲۷ دی ماه1401 وارد بازار شده و توزیع آنها همچنان تا ثبات قیمت ها در بازار ادامه خواهد داشت.

دکتر سیامک الیاسپور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرسین در گفتگو با  دیوانگاه با اشاره به در پیش بودن ایام  شب عید و ماه مبارک رمضاناظهار داشت: در راستای تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی مردم این اقلام از ۲۷ دی ماه1401 وارد بازار شده و توزیع آنها همچنان تا ثبات قیمت ها در بازار ادامه خواهد داشت.

 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان افزود: در این راستا توزیع برنج تنظیم بازار در دستور کار قرار گرفت که  کل سهمیه تخصیصی شهرستان ۵ تن و 500کیلوگرم( هندی  350هزار تومان  وتایلندی)180 می باشد که ۴۰تن و 500کیلوگرم در هرسین و بیستون و روستاها توزیع شده و ۱۰ تن مانده برای توزیع در نمایشگاه ها در ایام پیش رو در نظر گرفته شده است.

 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان افزود:  شکراز دیگر اقلام تنظیم بازار در هرسین می باشد که  کل سهمیه تخصیصی به شهرستان ۸ تن و 200کیلوگرم( با قیمت مصوب 19500) بوده و حدود ۲تن در نمایشگاه و روستا بازار توزیع شده و مابقی هم در این دومکان در در روزهای پیش رو معرض عرضه عمومی قرارخواهد گرفت.

 

 

الیاسپور در ادامه با اشاره به تامین مواد پروتئینی در بازار اظهار داشت: در بحث توزیع گوشت مرغ منجمد کل سهمیه تخصیصی به شهرستان ۹تن و 500کیلو گرم ( با قیمت مصوب43هزار تومان)  بوده که ۸تن در نمایشگاه و روستا بازار و بیستون و روستاها توزیع شده و ۱٫۵تن سهمیه جهت عرضه درنمایشگاه ها در انبار موجود است.

 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان افزود: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز ونیاز به کنترل قیمت این محصول در شهرستان توزیع گوشت گرم گوسفندی در دستور کار قرار گرفت که مقدار گوشت وارده به شهرستان ۵۵ لاشه با وزن تقریبی 1 تن و 100کیلوگرم  بوده که حدود ۱ تن در سطح هرسین و مابقی در بیستون توزیع شده است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: در بحث توزیع گوشت قرمز منجمد نیزکل سهمیه تخصیصی به شهرستان ۱۸ تن که مقدار ۱۵ تن و 500کیلوگرم در محل نمایشگاه و روستا بازار توزیع شده و 500کیلو سهمیه نمایشگاه در انبار موجود است و ۲تن باقیمانده از سهمیه نمایشگاه هم در چند روز آینده وارد شهرستان می‌شود.