پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه14:07 - 1402/01/02

افزایش چشمگیر مراجعات سرپایی در ایام نوروز/ آمادگی اورژانس بیمارستان شهدای هرسین جهت خدمات دهی به مردم

مدیر بیمارستان شهدای هرسین گفت: در هفته گذشته میزان مراجعات روزانه بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ نفر بوده است که این وضعیت در روزهای اخیر به ۶۵۰ نفر در روز رسیده است.

هیبت الله فرخی در گفتگوی اختصاصی با  دیوانگاه با اشاره به وضعیت بیمارستان در ایام نوروز اظهار داشت:  هر ساله با فرا رسیدن سال نو و ورود مسافران نوروزی به شهرستان افزایش چشمگیر جمعیت شهرستان را شاهد هستیم.

 

 

مدیر  بیمارستان شهدای هرسین افزود: در هفته گذشته میزان مراجعات روزانه بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ نفر بوده است که این وضعیت در روزهای اخیر به ۶۵۰ نفر در روز رسیده است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این ایام اکثر مطب های پزشکان تعطیل میباشد مسلماً بار مراجعات به بیمارستان افزایش می یابد، براین اساس و جهت مدیریت اوضاع تعداد پرسنل بخش اورژانس بیمارستان و همچنین پزشکان مستقر در بیمارستان افزایش پیدا کرده است.

 

 

فرخی اظهار داشت: در حال حاضر دو پزشک عمومی در بیمارستان مستقر هستند و و پزشک متخصص مقیم در بیمارستان در بحث جراحی بیهوشی داخلی متخصص زنان رادیولوژی و ارتوپدی به صورت مقیم در بیمارستان مستقر هستند.

 

 

مدیر  بیمارستان شهدای هرسین افزود: در خصوص تامین دارو جهت بیماران سرپایی قراردادی  با داروخانه شبانه روزی جنب بیمارستان منعقد شده و بیماران بستری شده مشکلی در تامین دارو در داخل بیمارستان ندارند.

 

 

وی در خصوص شیوع بیماری کرونا و مراجعات که در این زمینه صورت می گیرد تصریح کرد:  یک مورد مراجعه مربوط به مادر باردار با علائم مثبت کرونایی بوده که به مرکز استان اعزام شده و بقیه موارد نیز تا این لحظه منفی اعلام شده است.

 

 

 فرخی اظهار داشت: مراکز تست ۱۶ ساعته در محل بیمارستان جهت تست کرونا و تزریق واکسن آماده خدمات رسانی به مردم می باشد.